מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שאול
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.88
איכות 9.71
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 17 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליה צוי, צור הדסה.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות, תאונות, חיים, פנסיה וסיעודי.
חוות דעת:
הוא מטפל בביטוחים עבורי ועבור הילדה שלי, רק התחלתי איתו את התהליך, הוא הסדיר לי הרבה דברים והוריד לי הרבה כפולים. הוא תמיד עונה לטלפון כשמתקשרים, תמיד בהישג וזמין, מקצועי לפי מה שנראה, טיפל בהכל והתאים לי את הביטוחים בצורה טובה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביגדור זילבר, קרית מוצקין.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות עבור ניתוח עיניים, צמצום וביטול ביטוחים כפולים של הלקוח.
חוות דעת:
מקצוען אמיתי שמספק שירות אדיב וקשוב. עשה את העבודה כמו שצריך וגרם לי להרגיש מאוד נוח בקרבתו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד ביבי, חולון.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות.
חוות דעת:
שאולי הוא באמת הכי טוב! זמין לכל שאלה תמיד, אדיב מאוד, ביטל לי כפילויות ודברים מיותרים בביטוחים ובפוליסות ובזכותו חסכתי המון! התאים לי ביטוחים שמתאימים לי ואני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ארז, חיפה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח חיים, בריאות ופנסיה.
חוות דעת:
שאולי הוא אחד הטובים שאני מכיר, בזכותו הצלחתי לעשות סדר בכל הביטוחים והפוליסות שהיו לי. העברתי אליו את כל הביטוחים שלי ושל אישתו, הוא זמין תמיד ולכל שאלה 24/7! ישב אצלנו כמה שעות בבית, עשינו סקירה מלאה והתאמנו את הכל לצרכים שלנו, אני מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית שריג, חיפה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות, סיעודי ותאונות אישיות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נותן שירות מעולה. הוא אדם אמין מאוד, נחמד ומאוד מקצועי. עונה על כל השאלות שיש לך, בקיא בנושא ותמיד זמין כשמחפשים אותו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני לוי שדה, בית קשת.
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
ביטוח חיים ובריאות עבור משפחה.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו. אנחנו נעזרים בו כבר שלוש שנים והוא טיפל לי בכל הביטוחים, עשה סדר והוריד דברים שהיו מיותרים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושנה עודד, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח חיים ותאונות.
חוות דעת:
שאולי אדם מקסים, צמצם לי את ההוצאות ביותר מחצי. הוא זמין מאוד לשאלות וממש חשוב לו מהלקוח. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת דהן, ראש פינה.
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
ביטוח מנהלים עבור לקוחה פרטית.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו מאוד! הוא זמין כל הזמן ומתאים את הפוליסה באופן מדויק, קשוב ואמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל בן שלום, גבעת חיים(מאוחד).
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות, חיים, עבודה ותאונות עבור לקוחה פרטית ועסק.
חוות דעת:
הוא עושה לי הכל ואני ממליצה עליו בחום! אפילו המלצתי עליו למעסיקה שלי ועכשיו הוא מטפל בכל הביטוחים עבור העסק שלה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטליה אורלנקו, חיפה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח חיים, משכתנא ורכב.
חוות דעת:
שאולי בן אדם מדהים! עובד בצורה טובה ויפה, לא פגשתי סוכן יותר טוב ממנו. הוא סוכן הביטוח שלי ושל כל העובדות שלי, מתייחס לכל אחת באופן אישי, יש לו ידע רב בכל מה שרלוונטי והרבה רצון לעזור, תמיד חושב מה שהכי טוב לאותו אדם. הוא סבלני וזמין תמיד לכל שאלה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 17 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשסוכן ביטוח רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ביטוחים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק