מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
פוגל
ציון כללי:
9.10
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.90
מחיר 9.00
איכות 9.10
דירוג כללי 9.10
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עידית פייל, טירת יהודה.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון נזילה ממזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר באותו יום שדיברנו ותיקן את הבעיה אבל אחרי יומיים היא חזרה. אחרי שפניתי אליו שוב הוא אמר שהוא לא יודע איך לסדר את זה וכנראה שצריך להחליף מזגן.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
סגור
יונית מתתיהו, חדיד.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
חולה עליו, לא מוותרת עליו! עמית הוא בן אדם מיוחד, מגיע בזמן והעבודה שלו מקצועית. הוא מצוין בכל המעלות והמידות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל נמימי, שוהם.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
נתן שירות מהיר, אדיב, אמרתי לו שזה דחוף אז הגיע מייד. נתן פתרון והיה מאד מקצועי ויעיל. גבה מחירים סבירים. הוא בהחלט בעל מקצוע שראוי להמליץ עליו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהשוע אפריים, חדיד.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגנים.
חוות דעת:
הוא מתייחס נכון ללקוחות שלו. הוא עונה וחוזר ישר אחריי שהוא מקבל קריאה. הוא גם הגיע פעם אחת ללא כסף רק בשביל לתת הסברים מלאים על כל מזגן. הוא ממש הגיע, הסביר ודאג לנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלמוג יגאל, שוהם.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן בסלון ו 2 מזגנים בחדרים.
חוות דעת:
הוא חבל על הזמן! איש מקצוע ממש באמת משכמו ומעלה. התייעצתי איתו לגבי מיקום המזגן והוא נתן את הדעה הכי מקצועית שיש. הוא מאוד נעים, מסביר ואדיב. יותר מזה, צץ לו איזה משהו ואמרתי לו שאין בעיה ונקבע ליום אחר אבל הוא התעקש ואמר שאם הוא הבטיח הוא יגיע. באמת הוא בא בזמן ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי חסון, טירת יהודה.
משוב: 22/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא מצוין, בעל מקצוע טוב מאוד. הוא היה מקסים, עבד בסבלנות, דאג להסביר לי הכל ועשה עבודה יפה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסי זמיר, חדיד.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
התקנות של מזגנים והעברות מזגנים בבית פרטי.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו מאוד הוא בעל מקצוע מעולה. עושה עבודה טובה ומקצועית, אחלה שירות, ידע, עבודה נקייה ומסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב פיינשטיין, יהוד.
משוב: 15/08/2019
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
4
מחיר
4
זמנים
10
יחס
9
5
כללי
גירסאות
שלומית קונפורטי, בת ים.
משוב: 22/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל בעל 1 כ"ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא מעולה, ממש עשר! אדיב, מקצועי ובעל רמה גבוהה. הוא עשה עבודה מקצועית, הרכיב את התושבת מבחוץ בצורה יסודית ודאג לאטום אותה. אני ממש מרוצה ממנו וכל דבר שאצטרך מעכשיו אקרא לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נ. ת. בית עריף.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגנים בבית כנסת.
חוות דעת:
הוא אדם נעים הליכות, מקצועי ואמין. המחירים שלו סבירים בעיני והוא בעל תודעת שירות גובהה וגישה מקסימה. כבר נעזרתי בו בכמה עבודות והוא תמיד עונה כשעולות בעיות ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק