מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.50
מחיר 9.30
איכות 9.60
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סתו בר און וקלסר, חדרה.
משוב: 09/06/2018
תיאור השירות:
שיפוץ 2 חדרי אמבטיות ומרפסות כולל עבודות אינסטלציה, חשמל וריצוף מחדש.
חוות דעת:
הוא עומד בזמנים שהוא מציב ומגדיר. הוא היה זמין לשאלות לאורך העבודה, הוא לקח אותי והראה לי כל שלב בביצוע העבודה והסביר הכל. הוא עשה עבודה נהדרת. אם היה איזושהי בעיה הוא ישר היה דואג ומטפל בזה. התייחס לפרטים הכי קטנים שהיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירז אטל, חדרה.
משוב: 09/06/2018
תיאור השירות:
שיפוץ יחידת דיור בת 2 חדרים שכלל עבודות חשמל, אינסטלציה צבע וטייח.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. הוא אחלה איש מקצוע. הוא עשה עבודה טובה מקצועית ואיכותית. אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דני שיצר, חדרה.
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
שיפוץ שכלל החלפת צנרת בבית וריצוף מחדש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה מצוינת. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו. הוא איש מקצוע מדהים, אמין, נחמד ונעים. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אקוע, חדרה.
משוב: 09/06/2018
תיאור השירות:
שיפוץ בית עם 6 חדרים שכלל עבודות אינסטלציה צבע וטיח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עשה עבודה טובה ומקצועית. הוא הגיע בזמן והכל טוב. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל חגג, חדרה.
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
שיפוץ של מקלחת ושירותים שכלל החלפת מרצפות.
חוות דעת:
השירות בסדר גמור, מעולה. הוא הגיע בזמן, היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור סקלר, חיפה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
שיפוץ בחדר מקלחת שכלל איטום של פתח הניקוז והחלפת רצפות.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ועמד בזמנים. המחיר שגבה יקר לטעמי, הוא ניקה אחריו אך נשארו שאריות של חומר שקשה לנקות באמצעים רגילים.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ריקי צפריר מישון, נתניה.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
טיפול ברטיבות ברצפת חדר שירותים ומקלחת בעקבות פיצוץ בדוד.
חוות דעת:
הוא סידר את העבודה, היה אמין, טוב, מהיר וענייני מאוד. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית חיפמן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
שיפוץ שכלל החלפת ריצוף בחדר רחצה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה מעולה! אני ממש מרוצה מהעבודה, עשה עבודה נהדרת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 16/06/2018
תיאור השירות:
תיקון דלת שער כניסה רגילה.
חוות דעת:
אחלה שירות! בחור רציני ומקצועי. הוא עשה עבודה טובה ומהירה. אחרי שסיים השאיר נקי. לא היו שום בעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 16/06/2018
תיאור השירות:
תיקון דלת שער כניסה רגילה.
חוות דעת:
אחלה שירות! בחור רציני ומקצועי. הוא עשה עבודה טובה ומהירה. אחרי שסיים השאיר נקי. לא היו שום בעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק