מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבירן
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.50
מחיר 9.57
איכות 9.72
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 37 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מורן דשבסקי, ראשון לציון.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אלטרנטור ברכב יונדאי.
חוות דעת:
אבירן היה בסדר גמור, אני מרוצה מאוד! גם בטלפון לפני הוא היה מאוד נחמד הסביר בדיוק מה הסיבה לתקלה והיה שקוף ואמין, העבודה טובה והמחיר הוגן מאוד. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דפנה טנאי, ראשון לציון.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט ברכב מסוג יונדאי I20 שנת 2010 כולל החלפת וישר ומנורה בפנס קדמי.
חוות דעת:
שירות טוב, היה מצוין! הוא קיבל אותי בצהרים בהתאם למה שקבענו, הכניס אותי בואפן מיידי. הוא בעצמו טיפל בזה ובדק הכל. גם ממש הסביר לי מה תקין ומה לא תקין, הרגשתי שהוא אמין ומקצועי. היה נחמד מאוד, אני מאוד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי גליקין, ראשון לציון.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
טיפול והחלפת מנוע ברכב יונדאי I30.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה נחמד שירותי ואדיב. פתר את התקלה ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אנה גליקין, ראשון לציון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע ברכב מסוג יונדאי שנת 2014.
חוות דעת:
שירות מצוין. אבירן מקצועי ואדיב. בטלפון הוא אמר לי את כל המידע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סרגיי גורביץ, ראשון לציון.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מסרק הגה ברכב יונדאי i25 שנת 2012.
חוות דעת:
שירות מעולה. אבירן מקצועי, מהיר, לקח מחיר סביר והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביחי מולה, תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צינורית דלק ברכב מסוג יונדאי I30, שנת 2012.
חוות דעת:
אשתי טיפלה אצלו ואמרה שהוא היה מקסים וממש מדהים, מדהים, מדהים. הוא עשה לה עבודה ממש טובה והיה שירותי, זול לטעמי, מהיר, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
החלפת קלאץ' ברכב מסוג יונדאי i10.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
החלפת אטם מכסה שסתומים וטיפול שוטף במערכות הרכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
אבירן מאוד מקצועי, שליו, רגוע ישר ואמין מה שהוא אומר אמת, דבר חשוב בבעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי גיטלמן, ראשון לציון.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כפתור בידית בלם ברכב מסוג דיצ'ה סיריון.
חוות דעת:
היה בסדר, לא היה בנינו יותר מידי אינטרקציה זה היה דיי מהיר עבודה של שתי דקות, מבחינת המחיר היה קצת יקר לדעתי אבל הוא כן מקצועי.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
8
יחס
10
7
כללי
גירסאות
רוני ב. ראשון לציון.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקפתי ברכב מסוג סקודה פאביה שנת 2016.
חוות דעת:
שירות בסדר, אין תלונות. קבעתי איתו לשעה מסוימת אבל הוא הגיע קצת באיחור. העבודה הייתה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 37 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק