מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.49
מחיר 9.65
איכות 9.65
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 35 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שני חכמה, רעננה.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
השחלת כבל תקשורת בקירות והתקנת נקודות תקשורת.
חוות דעת:
הכל מעולה. הוא היה מקסים, נתן לנו מחיר פי שתיים יותר זול ממה שאחרים רצו, אחרי זה ביקשנו ממנו משהו נוסף שלא דיברנו עליו קודם, הוא לא גבה על זה יותר כסף וכל מה שביקשנו הוא עשה אחלה. היה חשוב לו רק שנהיה מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון אורבך, כפר סבא.
אשרור: 16/01/2020
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מארז ועדכון מערכת הפעלה למחשב נייח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע אלי פעמיים, פעם אחת על מנת לקחת את המחשב למעבדה ופעם שנייה על מנת להחזיר. מבחינה מקצועית הוא היה בסדר גמור ולדעתי המחיר היה הוגן. מבחינת הזמנים בפעם הראשונה הוא הגיע בזמן ובפעם השנייה הוא איחר. סך הכל עשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
6
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא גלנצר, הוד השרון.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
חיבור נקודת תקשורת בבית.
חוות דעת:
משה היה סבבה. הוא הגיע טיפה באיחור והתקשרתי אליו לראות מה קורה ולקח לו הרבה זמן לחבר את נקודת התקשורת. אני לא יודע אם זה היה בגלל חוסר מקצועיות אם שבאמת הייתה בעיה. חוץ מזה הוא היה מאוד נחמד, אדיב ושירותי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נדב להב, יהוד.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
התקנת תשתית רשת מחשבים ביתית.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע כמה פעמים לפתור את כל הבעיות, היה אדיב ומקצועי, אין הרבה בעלי מקצוע כאלה ואני ממש ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ברנשטיין, סביון.
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיית רשת ביתית.
חוות דעת:
היה מעל ומעבר, 10 פלוס! סבלני מאוד, פתר את הבעיה, נתן מעצמו המון שעות, מבלי להסתכל על השעון, עד שפתר בעיה. אני הייתי מרוצה, אמליץ לכל חברותי ומכרי עליו. ברצוני לציין שקשה מאוד למצוא היום אנשים כאלה בכל ענף, שיבורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ת. חולון.
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
התקנה של שתי נקודות רשת בבית.
חוות דעת:
משה היה אחלה. הייתי מרוצה שאמר שאם תהיה בעיה אדבר איתו אם צריך, היה זמין והמחירים הוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף אגמון, ראש העין.
משוב: 26/08/2020
תיאור השירות:
התקנת כבל רשת בין החדרים בבית.
חוות דעת:
משה היה מקסים! מאוד שירותי, מסור ומקצועי. חשוב לו שהלקוח יהיה מרוצה, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולי דרטלר, אורנית.
משוב: 20/08/2020
תיאור השירות:
התקנת רשת ביתית.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריאל מאור, אשדוד.
משוב: 16/08/2020
תיאור השירות:
התקנת רשת אינטרנט חוטית בבית.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שמעון קלופוט, רחובות.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
הנחת כבלי תקשורת בחדרים שונים בבית לרשת אינטרנטית.
חוות דעת:
טלפנתי אליו והוא בא למחרת, הגיע בזמן, עשה מה שצריך בצורה יפה ואדיבה. אני מרוצה מהשירות, הוא גבה מחיר הוגן והוא עצמו בחור מאוד נחמד. מאוד מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 35 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק