מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלון
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.90
מחיר 9.95
איכות 9.90
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל סורסקי, ראשון לציון.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור מזגן ומילוי גז חדש ברכב מסוג ניסאן אקס טרייל שנת 2019.
חוות דעת:
אדם מאוד מיוחד, נאמן, במקביל לרצונו לעבוד ולהרוויח הוא גם חושב על טובת הלקוח. נעים הליכות, כיף לעבוד איתו ונותן את התוצאה הכי טובה שאפשר. המחיר היה זול יותר משמעותית ממקומות אחרים שבדקתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדה בומביגר, ראשון לציון.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור במיזוג ומילוי גז ברכב.
חוות דעת:
היה טוב מאד, שירות מצוין! מהיר ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי זלנסקי , ראשון לציון.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון חלונות חשמליים.
חוות דעת:
איש מקצועי מאוד! אני לקוחה שלו כבר שמונה שנים והוא תמיד זמין לכל בעיה. פעם נתקעתי בכביש שש כשעשן יצא לי מהמנוע, פחדתי נורא התקשרתי אליו והוא הסביר לי הכל בנחת והגעתי בשלום. הוא איש טוב ובעל מקצוע טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך ליבוביץ, נתניה.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ברכב מסוג סובארו XV.
חוות דעת:
אחלה שירות ואחלה בן אדם. אני מרוצה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל גונן , שוהם.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת פילטר במזגן הרכב.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! בסך הכל המקום היה מסודר והכל נעשה שם בנחת ובמקצועיות. הפגין יחס ידידותי ללקוחות ותוך כדי הוא ניקה לי את המנוע וטיפל לי בבעיות שלא היו קשורות ולא גבה לי עליהם כסף. הופתעתי מאוד לטובה ונהניתי מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה עמוס, ראשון לציון.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מדחס במזגן ותיקון תקלה בחלונות חשמלים ברבב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי ה. ראשון לציון.
משוב: 05/05/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורוניקה בגוגצבסקי, ראשון לציון.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
סידור בורג בפנס כיוון לצורך הכנה לטסט לרכב מסוג סוברו איפראזה
חוות דעת:
אלון היה מצוין, בדק לי את הרכב, היה נחמד, תיקן לי את הבעיה מהר ולא לקח כסף בכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סאני וקסלמן, ראשון לציון.
משוב: 17/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בחלון של רכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
הוא בסדר, היה נחמד והשתדל. לא מצא את הבעיה במיידית אבל כנראה שהיא הייתה מורכבת. עדיין העבודה לא הסתיימה כי הוא צריך לקחת את הרכב למוסך אחר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
דניאל דרור, ראשון לציון.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון של מערכת החימום של הרכב.
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק