מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהונתן
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.96
מחיר 9.82
איכות 9.91
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי ל. תל אביב.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מצבר והחלפתו.
חוות דעת:
הגיע מהר, בדק את התקלה, תיקן ופתר הכל במהירות ובנועם כולל הסברים ובדיקות נוספות על הדרך. גבה מחיר הוגן בהחלט ונתן שירות מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילי ארבלי, תל אביב.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
החלפה של מצבר ברכב מסוג ניסן שנת 2012, תיקון במקום.
חוות דעת:
היה מצוין. נתקעתי עם הרכב ממש לפני שבת והוא הגיע מהר, ממש תוך פחות מ30 דקות. ישר התחיל לעבוד ועשה עבודה טובה ומקצועית. נתן מחיר טוב לדעתי. הכל היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא רכטר, תל אביב.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת מצבר.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינוי דהן, תל אביב.
משוב: 25/04/2019
תיאור השירות:
בדיקה למצבר שנדלק ונכבה ברכב מסוג יונדאי I 30.
חוות דעת:
יהונתן היה ממש נחמד, הוא הגיע מהר היה מאוד שירותי, אין דברים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל גולן גולן, כפר סבא.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת המצבר של הרכב, ניקוי קורוזיה והחלפת המצבר.
חוות דעת:
הגיע מהר (15 דק מהטלפון כבר היה אצלי), בדק במקצועיות, השקיע בניקוי החיבורים מהקורוזיה שהייתה עליהם והחליף מצבר. רבע שעה סיים הכל והכל בנחמדות ומקצועיות. שאפו!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיתר גלמן, ירושלים.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה והחלפה של מצבר בשטח לרכב מסוג יונדאי גטס משנת 2008.
חוות דעת:
נתקעתי עם רכב שלא מניע בתחנת דלק, התקשרתי וכבר בטלפון איש המקצוע היה מאוד נחמד ונתן לי אינדיקציה מדוייקת לזמן שיקח לו להגיע וגם למחיר שהכול יעלה להערכתו. בדרך אלי הוא הקפיד לעדכן אותי בזמנים וכשהגיע ביצע את העבודה בחיוך, במקצועיות ובזריזות. אני מאוד ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי ר. הוד השרון.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ובדיקת אלטרנטור ברכב מסוג פג'ו 107.
חוות דעת:
היה ממש נחמד, התקשרנו אליו בשבע בבוקר אמר שיגיע תוך שעה והגיע קצת לפני, היה מאוד מקצועי. אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור נשר אור, חדרה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון לרכב בבית הלקוח שכלל החלפת מצבר שנפ לרכב.
חוות דעת:
יהונתן הגיע אלינו עד הבית ועשה יופי של עבודה, מגיע לו את הדירוג הגבוה ביותר באתר! ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיוה צדקה, רמת גן.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת מצבר ברכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
הוא איש מדהים, הגיע אלי מיד ועזר לי מאד, ואפילו לא רצה לקחת לי כסף, הוא היה נחמד, חמוד והתנהג יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ש. תל אביב.
אשרור: 01/04/2020
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר.
חוות דעת:
היה מעולה! נוח לתיאום ושקיפות מלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 165 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך נייד רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי גרירה וחילוץ. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק