מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יותם
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.86
מחיר 9.19
איכות 9.71
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גל ענבר, תל אביב.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת חצי אוטומט בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! מעולה, מחיר טוב, תיקון מהיר - תוך 10 דקות סיים את הכל, היה מקסים ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביתר צויגנברג, תל אביב.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
חיווט שקע, תיקון שקע נוסף ופריסת שקע חדש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בזמן שקבענו עם כל הציוד הדרוש, אמר ישר מה העבודה, גבה את העלות שאמר מראש ונתן אחלה של שירות. אני רציתי שהוא יפרוס במקום מסוים שקע חדש והוא ראה שיש סמוך לאותו מקום שקע שצריך תיקון, למרות שזה תשלום נמוך יותר אמר לי מעצמו שאין צורך ושהוא ייתקן את השקע הקיים. הוא גם עבד בצורה בטוחה, באווירה טובה ועשה את העבודה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר פלץ, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה סך הכול, הייתי מאוד מרוצה, הוא חיפש הרבה זמן את הבעיה והשקיע בלמצוא אותה, עשה עבודה טובה ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורן גולדין, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מנורות, תיקון זמזם בדלת כניסה לדירה ותיקון חוטי חשמל שהשתחררו.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא הגיע כמה פעמים לבצע מספר עבודות והיה מאוד אדיב, מחירים סבירים לחלוטין ושירות מעולה. ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוגב פרץ, תל אביב.
משוב: 06/01/2020
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי י. תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מתג.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה אבל המחיר היה ממש גבוה בשביל השירות והזמן שהוא נתן לנו.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
9
יחס
8
6
כללי
גירסאות
דנה פורט, תל אביב.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע ותקע של מזגן.
חוות דעת:
יותם היה אדיב, מקצועי והכל היה סבבה רק המחיר לדעתי היה מעט יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אמיר ויטמן, תל אביב.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מפסק דוד והחלפת שקע.
חוות דעת:
יותם הגיע אלי והיה מעולה. נתן שירות טוב והיה מאוד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי קרוואני, תל אביב.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! הגיע בדיוק בזמן ועשה עבודה נקיה ומהירה. בנוסף, היה אדיב ונחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור בר, תל אביב.
משוב: 09/06/2019
תיאור השירות:
התקנת ארון חשמל ותעלות חשמל במטבח ובשירותים.
חוות דעת:
הוא פשוט מדהים! הגיע לפני הזמן ועשה עבודה סופר. בעבודה שלי אני נתקל בהרבה אנשי מקצוע והוא עשר רמות מעל כולם! יש אנשים שאוהבים את העבודה שלהם ושואפים לשלמות והוא אחד מהם! השאיר את הכל פרפקט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק