מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.34
זמנים 9.45
מחיר 9.23
איכות 9.52
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 44 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מארי מיכאלי, חולון.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר במדיח כלים של בוש.
חוות דעת:
אני חושבת שהוא גבה ממני מחיר קצת גבוה על מה שהוא עשה, אני לא חושבת שזה היה משהו כזה גדול, לקח לו שלוש דקות לעשות את זה. חוץ מזה היה בסדר גמור, הוא ישר עלה על הבעיה.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
7
10
כללי
גירסאות
סגור
ניסים עוזר, ראשון לציון.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מדיח כלים סימנס.
חוות דעת:
היה בינוני מכיוון שציפיתי שהוא יכיר את המדיח והוא לא הכיר את הקודים של התקלה והיה צריך להתייעץ עם טכנאי אחר. הוא בסוף מצא את התקלה אבל זה לקח זמן.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
ארז שמחי, מודיעין.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים חברת בוש.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא לא מצא את התקלה ואמר שלא נראה לו שיש תקלה.
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רביב אביאלי, ראשון לציון.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה נחמד מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי פלג, גדרה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה ופתיחת סתימה במדיח כלים.
חוות דעת:
בסדר, היה בסדר בכל הבחינות. המדיח לא הכניס מים, בדק את המדיח ופתח סתימה וכן בדק את גוף החימום. הגיע בזמן, איתר מיד את הבעיה, המחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דרורה גור, ראשון לציון.
משוב: 24/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ניסה לאתר את הבעיה, עשה בדיקה יסודית ומעמיקה והגיע למסקנה שמדובר בבעיה חשמלית בשקע שאליו מחובר המדיח. הוא לא ניסה למצוא בעיות ותקלות בכוח. סגרנו מחיר מראש ועמד בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון אסיף, ראשון לציון.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות במדיח של חברת קומנגה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, הגיע בזמן, לקח מחיר הוגן, הוא היה שלוש שעות כאן ועבד קשה ופתח את הסתימות, נחמד וחרוץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הינס כהן, רחובות.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס ראשי במדיח כלים של חברת טלסה.
חוות דעת:
היה מקצועי ויסודי. הגיע לתקן מדיח שפניתי להרבה טכנאים לגביו ואף אחד לא טיפל בתיקונים של החברה הזאת. גם הלך לתקן את הכרטיס וחזר ממש מהר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם וינברג, בני ברק.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
סידור גומייה בדלת מקרר של חברת פריג'ידר.
חוות דעת:
ירון היה מדהים! הגיע בזמן, שידר מקצועית, ניסה לעזור ופתר את הבעיות, המחיר סביר לדעת ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות חדד, בני ברק.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר אחורי במקרר של בלרס.
חוות דעת:
ירון היה בסדר גמור, הוא אמין ומקצועי, גבה מחיר סביר בהחלט ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 44 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק