מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אפרים
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.86
מחיר 9.76
איכות 9.87
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלי כדורי, חולון.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור וכיריים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. רציתי לפנות לביטוח אבל קיבלתי שירות יותר טוב ממנו. אני מאוד ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נחום שני, חולון.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור אפייה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, עשה את העבודה כמו שצריך והכל היה מצוין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יארוסלב גוליקוב, חולון.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור של חברת אינדסיט.
חוות דעת:
מעולה. הוא היה מקצועי ונחמד. הסביר הכל ועשה עבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה הוך, בת ים.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של הבורר בתנור של חברת דלונגי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן שקבענו, הוא עבד קשה ופתר את הבעיה, מקצועי ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר לוי, חולון.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בדלת של תנור חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה מעולה, אני מרוצה מהכל. הוא היה מהיר, מקצועי ולקח מחיר טוב, אין לי מילים הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון דרדור, חולון.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת המילטון.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו וסידר מה שצריך. אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומית שגיא, תל אביב.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ובינתיים נראה שפתר את התקלה. הוא הגיע בזמן ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל טפליץ, גבעתיים.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת בוש שכלל החלפת צינור סדוק ובנוסף החלפת נורה בתנור אפיה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד זמין. התקשורת איתו בטלפון היתה מיידית. הסביר לי את מקור התקלה ונתן לי 2 אפשרויות לתיקון, האחת זולה יותר ואחת יקרה יותר. הסביר לי את היתרונות והחסרונות בכל אפשרות. הערכת הזמנים שלו הייתה מדויקת. הוא תקתק את העבודה ואפילו התעקש לנקות אחריו. אחרי התיקון המגירה של המכונה לא נסגרה טוב כי כנראה הייתה בעיה כלשהי בעקבות הפירוק וההרכבה מחדש. הוא הגיע במיוחד לסדר וסרב לקבל תשלום נוסף. הוא פשוט אדם מאוד הגון ומקרין אמינות ומקצועיות. המכונה עובדת עכשיו מעולה. הוא לגמרי מעל הסקאלה מכל הבחינות! ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל אלבחרי, תל אביב.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
תיקון בורר מצבים בתנור אפייה של חברת דה לונגי.
חוות דעת:
קיבלנו שירות מצוין! היה נחמד ואדיב, עמד בזמנים. הצליח לפתור את הבעיה בלי להחליף חלק כדי לחסוך לי עלויות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול עוז, תל אביב.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה בליד אין שקיצר.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה מקצוען, סידר מה שצריך, השקיע זמן וחיכה לראות שזה בסדר אחרי שימוש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 417 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק