מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.68
מחיר 9.69
איכות 9.70
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 40 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
חניתה לווינזון, ראשון לציון.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מצלמת אבטחה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא נתן שירות מקצועי, לדעתי המחיר היה הוגן והוא הגיע בזמן מתי שקבענו. אני מרוצה ונראה שהוא מבין עניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קרן אהרונוביץ, יבנה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום בדירת גג בבניין.
חוות דעת:
עומד בזמנים, חייכן, שירותי, מקסים ומקצועי. פתר את הבעיה ואפילו ניקה אחריו. מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי לומס, אשקלון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
התקנת קודן בבניין.
חוות דעת:
יהודה היה מעולה, מקצועי, המחיר זול לדעתי, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ועבד מדויק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי אברהמוב, הוד השרון.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היה מדהים, מקצועי ואמין. מומלץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ר. כפר האורנים.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום ושני מסכים בבית.
חוות דעת:
המחיר שלו היה תחרותי והוא עמד בו, כלומר מה שסיכמנו זה מה שהיה. רואים שהוא עושה עבודה יסודית ושהוא מקצועי, עובד רגוע ומסודר. הוא קיבל מהחברה ציוד שלא סיכמנו עליו, אז הוא הודיע לי על כך, הלך לחברה וחזר עם הציוד הנכון. הוא גם הצליח להתגבר על התיעוד הלא מדויק למוצר שסופק לו ע"י החברה. לסיכום, הוא עשה רושם מצוין ובשמחה הייתי לוקח אותו לעוד עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון שרוני, אשדוד.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת קו אינטרקום טלוויזיה של חברת תדאור, דגם מון 7, כולל אספקה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. במסגרת העבודה שלו התנתק חוט של אזעקה, שמתי לב לזה לאחר שהלך ותיקנתי את זה לבד. מלבד זה הוא עשה עבודה יפה מאוד, נתן אחריות על העבודה ונראה לי אמין.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
צפריר עפרוני, בית חשמונאי.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום בכניסה לבית.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, יהודה ביצע עבודה מקצועית, מהירה והוא היה קשוב לאורך ביצוע העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי קרמר, נס ציונה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
חיווט מחדש של קווי תקשורת.
חוות דעת:
יהודה היה בסדר גמור. מגיע לו 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי פמיני, חולדה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת אזעקה, גלאים, ומערכת בקרה בכל הבית והתקנת נקודות רשת בחדרים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יהודה עשה עבודה יפה. השירות היה על הכיפאק, הוא זמין ותמיד הגיע מתי שצריך, עדיין יש אזעקות שווא אבל זה בטיפול.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דפנה סדבוניק, נס ציונה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
התקנת קבל רשת בחדרי שינה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא מדהים, אמין ונקי, אחלה בן אדם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 40 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק