מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.92
מחיר 9.63
איכות 9.81
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 36 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סיגל ויין, תל אביב.
אשרור: 27/02/2020
משוב: 28/01/2020
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה! עשה בדיוק מה שביקשתי, עם מחיר הוגן, באמינות של זמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רון ר. תל אביב.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין, הוא הגיע מהר לאחר שהתקשרתי אליו, היה מאוד אדיב הסביר הכל והמחיר היה אחלה .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר ר. תל אביב.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת חשמל וייעוץ.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, ממש טוב, הוא בחור נחמד, אדיב, גם בטלפון עזר מעל ומעבר ועלות הביקור היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי א. תל אביב.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
התקנת טיימר דוד חשמל.
חוות דעת:
יניב היה מקצועי, אמין ומאד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו מזרחי, תל אביב.
משוב: 24/01/2020
חוות דעת:
היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן גראץ, תל אביב.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מפסק דוד חכם.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יניב היה נחמד, אני חסר מילים במובן הכי טוב שיכול להיות!! הוא היה סופר שרותי, ענה לכל השאלות, עזר לי עם עוד שני דברים על דרך ללא עלות נוספת ויצאתי מאוד מרוצה. מזמן לא נתקלתי בשירות כזה טוב כמו שקיבלתי מיניב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני מסקין, תל אביב.
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת נתיך שרוף.
חוות דעת:
יניב היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, מצא את הבעיה מהר ואמר שצריך להזמין את חברת החשמל וכך עשה. הוא היה מקצועי והמחיר היה הוגן. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה ה. תל אביב.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מפזר חום באמבטיה והתקנת מחמם, בדיקת מקור קצר חשמלי במזגן ותיקונו.
חוות דעת:
היה מעל ומעבר! בדק, הסביר, הציג אפשרויות לפתרון היה אמפטי. הכל סודר לשביעות רצוני והמחיר היה מתקבל על הדעת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ברוך, תל אביב.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
העברת קו חשמל בעסק.
חוות דעת:
יניב היה מעולה! העבודה שלו הייתה טובה, המחיר סבבה והכל היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריה מנטקה, יהוד.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בשעון של הדוד חשמל והחלפת חוטי חשמל שרופים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, קודם כל הוא הראה נכונות להגיע כמה שיותר מהר כי אני עם ילדים, המחיר היה הוגן והסביר בדיוק מה עושה. מסתבר שכל החוטי חשמל היו שרופים וזה היה מסוכן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 36 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק