מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עידן
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.97
מחיר 9.97
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 39 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יניב זוניס, ראשון לציון.
אשרור: 27/10/2019
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
פריצה לטויוטה יאריס שנת 2010.
חוות דעת:
עשה מאמץ כדי להגיע במהירות, הגיע תוך חצי שעה ועשה עבודה נקיה בלי להשאיר פגמים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי אבזוב, ראשון לציון.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
פריצת רכב מדגם דייהטסו YRV.
חוות דעת:
היה מעולה, הבן אדם כמו שצריך, נתן שירות אחלה ואני מרוצה ממש. שווה נורא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר מזן, ראשון לציון.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
פריצת רכב מדגם שברולט.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עבד מהר והוא בנאדם מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי הדר הדר, ראשון לציון.
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
פריצת רכב מדגם יונדאי I30
חוות דעת:
היה בסדר גמור, תיקתק עבודה והיה מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי אג'ובל, ראשון לציון.
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
פריצה לרכב נעול.
חוות דעת:
הרכב של חמותי ננעל מעצמו, ואי אפשר היה לפתוח את הרכב, לצערנו גם המפתח הרזרבי לא היה בהישג יד. התקשרתי לעידן, הוא הגיע תוך פחות מחצי שעה למקום ואחרי כמה דקות פתח את הרכב. בנוסף המליץ לנו לפנות למרכז שירות של הרכב כי יתכן ומדובר בתקלה של מערכת הנעילה ברכב. היה מקצוען, שירותי והמחיר היה הוגן מאוד. איש מקצוע מומלץ, כן ירבו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלקנה אפרתי, ראשון לציון.
משוב: 05/11/2018
תיאור השירות:
פריצת רכב מסוג טויטה.
חוות דעת:
האמת היא שהוא הפתיע אותי לגמרי! נעלתי את המפתחות של הרכב בבג'אז ונתקעתי לגמרי, הוא הגיע מהר כמו שליח פיצה אחרי 25 דקות בלבד! לא נתקלתי הרבה זמן בספקים כמוהו, הוא הציל אותי! אין דברים כמו המחיר שלו, הוא הכי זול והכי מהיר שיש :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל גוטרמן, גבעתיים.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מנעול רכב.
חוות דעת:
לא מצאתי את מפתח הרכב, התקשרתי לעידן ובביקשתי ממנו שיבוא לפרוץ לי אותו. עידן שכנע אותי לרדת לאוטו ולערוך בו חיפוש שמא המפתח בתוכו ואכן כשהתקרבתי לאוטו גיליתי ששכחתי לנעול אותו והמפתח בפנים. עידן הוא דוגמא ליושר מופתי ולטוב לב, לאורך כל השיחה הוא התייחס אלי בחביבות רבה וניכר היה שהוא באמת רוצה לעזור לי לפני הכל.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן שרעבי, גבעת שמואל.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
פריצת רכב יונדאי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! שרותי, זמין ועמד בזמנים. לקח מחיר טוב והכל היה ממש נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי מימון, נס ציונה.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
שכפול מפתח לרכב מסוג שברולט.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא היה מאוד מקצועי ונחמד, נתן שירות טוב ולקח מחיר זול לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר לג, רחובות.
משוב: 21/04/2020
תיאור השירות:
פריצת רכב מסוג לנד רובר.
חוות דעת:
בחור מקסים. בא אלי מהר תיק תק גם כשהיה בדרך שלח לי קישור לוויז שאני אראה שהוא בדרך ופתח לי את הדלת בכמה דקות בצורה מאוד מקצועית. מגיע לו דירוג גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 39 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמנעולן רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של פריצות, שכפולים ושחזורים לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק