מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליקים
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.84
מחיר 9.53
איכות 9.80
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 83 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
קובי טייב , שוהם.
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
החלפת שני צינורות באורך של 10 מטרים בגג מהקולטים לדוד בעקבות נזילות, תיקון ברזים בבית ואסלות.
חוות דעת:
מדהים! לא קיבלתי עדיין שירות כזה מאף בעל מקצוע. היה מאד קשה לאתר את מקום הנזילות. הוא לא עזב את הבית עד שלא פתר את התקלה והוא רצה לגבות סכום מינימלי על העבודה שעשה- זה לא קורה הדברים האלו היום. בנוסף הוא טיפל כמו שצריך. הוא בעל המקצוע הקבוע שלי מהיום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריה א. שוהם.
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
אליקים נתן שירות בסדר גמור. התקשרנו אליו בבוקר וקבענו שהוא יגיע בערב. הוא הגיע ופתר את הבעיה. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה קדם, ברקת.
משוב: 24/07/2018
תיאור השירות:
החלפה של ניאגרה ושל צינורות, פתיחת סתימות וטיפול בנזילות.
חוות דעת:
אני קוראת לו להרבה שירותים! הוא עושה עבודה ממש מקצועית, נקייה ובמחירים נוחים. מעבר לכך, הוא אדיב וזמין. אם הוא יודע שאני צריכה משהו דחוף, הוא משתדל להגיע כמה שיותר מהר כאשר אינסטלטורים אחרים דוחים אותי בשבוע, שבועיים. הוא תמיד מתייעץ איתי וממליץ לי על חלקים לפי האיכות והמחיר שלהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן תייר, תל אביב.
אשרור: 25/08/2019
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בניאגרה.
חוות דעת:
אליקים היה מעולה, ממש בסדר גמור. הוא הגיע ופתר את הבעיה בלי בעיה, על הדרך הוא גם עזר לי בעוד משהו בלי לגבות תשלום נוסף. הכל היה ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ו. פתח תקווה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תשתית למד מים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל פיסרף, אור יהודה.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ונראה שעשה עבודה טובה. הוא אמר לי מראש את המחיר שהיה הוגן בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דין זהבי, תל אביב.
אשרור: 01/03/2019
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
בדיקה של נזילה בקיר
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז יהב, הרצליה.
אשרור: 20/02/2019
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
תיקון של מושב אסלה.
חוות דעת:
הוא היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב פ. תל אביב.
אשרור: 18/02/2019
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה, החלפת חלקים ותיקון נזילה.
חוות דעת:
ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לורן נחום, תל אביב.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 83 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק