מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליקים
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.84
מחיר 9.53
איכות 9.80
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 83 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דן תייר, תל אביב.
אשרור: 25/08/2019
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בניאגרה.
חוות דעת:
אליקים היה מעולה, ממש בסדר גמור. הוא הגיע ופתר את הבעיה בלי בעיה, על הדרך הוא גם עזר לי בעוד משהו בלי לגבות תשלום נוסף. הכל היה ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דין זהבי, תל אביב.
אשרור: 01/03/2019
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
בדיקה של נזילה בקיר
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב פ. תל אביב.
אשרור: 18/02/2019
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה, החלפת חלקים ותיקון נזילה.
חוות דעת:
ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לורן נחום, תל אביב.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איצ'ה קנת, תל אביב.
אשרור: 11/02/2019
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
החלפה של גומייה חיצונית באסלה.
חוות דעת:
אני לא הייתי, אבל אמרו לי שהכל היה עשר!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן ב. תל אביב.
אשרור: 21/01/2019
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) הגיע באותו היום אפילו שכבר היה מאוחר והגיע שוב למחרת עם חלקים שכבר קשה להשיג. תיקן במהירות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית בוקר, תל אביב.
אשרור: 17/01/2019
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
תיקון הברגה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, מגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיורא ב. תל אביב.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בבניין.
חוות דעת:
הוא אלתר את הבעיה ופתר אותה באופן מקצועי. לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי מוספי, תל אביב.
אשרור: 06/01/2019
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
חיבור מחדש של צנרת אינסטלציה חיצונית מקומה שניה.
חוות דעת:
היה שירותי ביותר, הגיע מהר, טיפל בבעיה באופן מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן פלקס, תל אביב.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות איטום בחיבור בין צינור ניקוז מים של מכונת הכביסה וצינור הביוב ושיחרור סתימה קלה בביוב.
חוות דעת:
החוויה שלי לא הכי טובה. אומנם ביצע במהרה ובאופן טוב את החלפת גומיות האיטום אך במהלך העבודה טען כי יש סתימה קלה בביוב שצריך לסדר. לקח פומפה ועבד ממש כמה דקות לשחרר את הסתימה הקלה. עד כאן הכל היה בסדר. ההפתעה שלי היתה כאשר ביקש תשלום נוסף מופרז לדעתי רק על החלק של פתיחת הסתימה. הציפיה שלי היתה שעבור עבודה כמה דקות עם פומפה לא יגבה תשלום נוסף בכלל או לחלופין יציע לי לשחרר הסתימה הקלה עם פומפה. מבחינתי כאשר בעל מקצוע מגיע לתקן תקלה מסויימת ותוך כדי מגלה בעיה קלה שמזמין העבודה יכול לתקן לבד או הוא בעצמו יכול לתקן לבד, בקלות וללא כל השקעה משמעותית מבחינתו, אין לגבות מחיר נוסף על זה שסוכם. אמרתי לו שאני מרגיש שזה לא הוגן ולאחר שיחה קצרה בנושא הוא ויתר על הדרישה שלו לתשלום נוסף. בסה"כ נשארתי עם הרגשה לא נעימה מהשירות שקיבלתי.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 83 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק