מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.35
מחיר 9.47
איכות 9.65
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 17 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכס מאירזון, אשדוד.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא בחור נחמד, מדבר יפה ועובד מאוד יפה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
6
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ענת בונה, אשדוד.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ לעבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! אדם מקסים. הוא היה שירותי ואדיב וייעץ לי בדיוק מה לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לורה ג'ראד, אשדוד.
אשרור: 14/02/2019
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור ניקוז בתוך הקיר.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים ומקצועי. הכל היה כמו שצריך. כולם אמרו שזו בעיה שדורשת לשבור את הקיר והוא הצליח לסדר אותה בלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי רוזין, אשדוד.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת צינור.
חוות דעת:
אלירן הלך וחזר כמה פעמים תוך כדי התיקונים, כי כל פעם נוצרו תקלות חדשות. מכיוון שהבית ישן אין ידית לברז החיצוני, כשהוא סיים את העבודה המים המשיכו לטפטף, מכיוון שלא הצליח לסגור את הברז, סיכמנו שיבוא ביום אחר בתשלום נוסף והוא לא הגיע. בנוסף אלירן הוציא בלטה ולא היה מוכן להחזיר אותה למקום הוא טען שזה לא עבודה שלו ושצריך להביא רצף. הבור עדיין פתוח בתוך הבית.
איכות
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
רעות חג'בי, אשדוד.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון לחץ מים חמים בעקבות סתימה בצינור.
חוות דעת:
אלירן לא היה זמין לעבודה שלח את העובד שלו ניקו שהיה מדהים! עשה עבודה טובה מקצועית ויסודית בעלות לא גבוהה. הוא מצא את הבעיה נקודתית, ידע ממש איפה לפתוח חור ושמע איפה בדיוק הסתימה נמצאת ופתר את זה בצורה מהממת. הוא קצת איחר אבל הודיע לפני שזה היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור שוורצמן, אשדוד.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה בצנרת המטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא עשה את העבודה כמו שצריך ולא עזב עד שהכל היה תקין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי ח. גן יבנה.
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקיר.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה, הוא לא הצליח למצוא את הבעיה בהתחלה והוא ממש התעקש, אפילו הביא עוד אינסטלטור לייעוץ ועזרה. הוא עשה עבודה יפה, המחיר הוגן ואני בהחלט ממליץ.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס ב. כפר אביב.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
איטום בקיר חיצוני ופתח ניקוז בעקבות נזילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הייתה בעיה לאחר העבודה הראשונה והוא חזר לתקן אותה ללא עלות נוספת.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פולינה ליינגבורד, אשדוד.
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי קורן, אשדוד.
משוב: 02/12/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור שבין המרכזיה לדוד.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית מאוד. לדעתי המחיר היה מעט גבוה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 17 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק