מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
8.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.30
זמנים 9.07
מחיר 8.50
איכות 8.88
דירוג כללי 8.79
התפלגות

מחושב על 61 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ולי עמר, גן יבנה.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
איזון לחץ גז בארבעה מזגנים רגילים של אלקטרה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, הוא עשה עבודה מושלמת, הגיע בזמן והיה שירותי, אדיב, הגון ומקצועי. החיסרון היחיד בעיניי היה שאחרי העבודה ביקשתי ממנו לתת לי הצעת מחיר על עוד משהו שרציתי לתקן והוא לא חזר אליי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יצחק גרינברג, גדרה.
משוב: 17/02/2019
חוות דעת:
אני בהחלט אמליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אסולין, נס ציונה.
אשרור: 13/02/2020
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
יהודה היה בסדר גמור, תיקן את מה שהיה צריך ובצורה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קובי דוד, ראשון לציון.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה, שלוש וחצי כוח סוס שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
הוא בסדר, עמד בזמנים, ועשה רושם מקצועי.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זיוה סיסו, מודיעין.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
העבודה נמשכה למעלה מחודשיים כי כשהגיע אמר שאפשר לתקן את התקלה בשני שלבים. בשלב הראשון הוא פתח את הפתח אוורור שלא קרוב לצנרת עצמה וריסס שם ספריי, זמן קצר לאחר שעזב את הבית הנזילה המשיכה. בשלב השני היה צורך לפתוח את הקיר גבס, לתקן את הצנרת ועל זה הוא דרש מחיר נוסף שהיה גבוה לדעתי, בנוסף בפעם השנייה לקח זמן עד שקבענו מועד לעבודה ולאחר שבעלי חיכה לו חצי שעה הוא התקשר לעדכן שלא קנה את החלק ולכן יבוא בפעם אחרת. על פניו התקלה תוקנה אבל ההתנהלות לא הייתה טובה לדעתי.
איכות
8
מחיר
1
זמנים
2
יחס
4
5
כללי
גירסאות
אבישי קאשי, חולון.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת טורנדו דגם ישן.
חוות דעת:
שירות מדהים, הוא עמד בזמנים והגיע מהר. היה נחמד ומקצועי, גם במחיר היה הוגן. אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל גרוס, תל אביב.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 10/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תמר דר, גאליה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, השאיר נקי ומסודר ואני בסך הכל מרוצה מכל הבחינות!.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה ברוחוב, חולון.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת תדיראן בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
יהודה היה סבבה, אחלה בן אדם, מקצועי, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה צבר וינר, נס ציונה.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, הגיע ועשה את העבודה, אמר שלדעתו תיקון קטן יעשה את העבודה ואם לא אתקשר אליו והוא יגיע לעשות משהו גדול יותר. בינתיים נראה שזה עובד! הוא היה נחמד מאוד ועמד בזמנים. המחיר סביר לדעתי ואני מרוצה בסך הכל :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 61 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק