מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
9.12
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.52
זמנים 9.51
מחיר 8.86
איכות 9.14
דירוג כללי 9.12
התפלגות

מחושב על 50 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דודי פלדמן, ראשון לציון.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
חיבור כבל למדחס המזגן.
חוות דעת:
יהודה והעובד שלו מסורים, עבדו כמו שצריך, הם ביצעו עבודה רצינית, אני מאוד מרוצה ואני אמליץ עליהם לחברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוני שדה, ראשון לציון.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
לאחר התיקון התברר לי שהוא אמנם פתר את הבעיה אבל גרם לבעיה חדשה. הקבל שהוא התקין הקפיץ את החשמל בחדר בכל פעם כשהמזגן היה משנה מצב פעולה. שיניתי את המפצל ועדיין זה קורה, דיברתי איתו והוא אמר שאם אני רוצה הוא יחליף לי את הקבל למקורי של אלקטרה זה עם תוספת תשלום. אני כרגע מתלבט מה לעשות בהמשך.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
גירסאות
שלום מגער, ראשון לציון.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
אספקת שלט למזגן.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, יהודה היה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד גוברין, ראשון לציון.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
ביקור עבור שני מזגנים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הגיע בזמן, לקח מחיר הוגן, מקצועי ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי דוד, ראשון לציון.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה, שלוש וחצי כוח סוס שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
הוא בסדר, עמד בזמנים, ועשה רושם מקצועי.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סטס קייסרמן, ראשון לציון.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
איזון גז במזגן עילי של חברת תדיראן וייעוץ לגבי חלק תקול.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מקצועי, מהיר ופתר את הבעיה, אין לי תלונות. איזן את הגז כי היה יותר מידי ואמר שיהיה יקר להחליף את החלק התקול ושכדאי לי לדבר עם בעל הדירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סבטלנה ויינברד, ראשון לציון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מאוד זמין, נחמד ונעים. הגיע כמו שהבטיח, חשבנו שיש תקלה מסויימת אבל הוא אמר שיש תקלה אחרת, סידר אותה וכרגע המזגן עובד טוב. המחיר שגבה היה יקר לטעמי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
הילה רוקניעם, ראשון לציון.
משוב: 29/05/2019
חוות דעת:
מאוד נהניתי! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוריס אוחנה , ראשון לציון.
משוב: 21/09/2018
תיאור השירות:
החלפת בקר ומדחס במקרר של חברת פרידמן.
חוות דעת:
אני עובד איתו כבר הרבה זמן ואני מאד מרוצה. כל בעיה אני מתקשר אליו. אין על המחירים שלו, תמיד שאני בודק אני נוכח לדעת שהוא לוקח את המחיר הנמוך ביותר. הוא מאד הגון ואני באמת מאד אוהב אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל זריהן, רחובות.
אשרור: 22/08/2019
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן.
חוות דעת:
יהודה איש מקצוע מעולה עם סבלנות רבה. הוא הסביר לי מה גורם לבעיה וגם הראה לי את התקלה ונתן לי כמה אפשרויות לתיקון, כמו כן הנחה אותי לגבי תחזוקה בהמשך וכיצד להמנע מהתקלה בעתיד. בהחלט ממליץ על יהודה כאיש מזגנים מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 50 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק