מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.66
מחיר 9.38
איכות 9.71
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יניב פרב, חולון.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
סידור פתחים במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אמין ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
תומר גיא, חולון.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע ובדק, נמצא שהמזגן היה תקין. היה גבר, לא רצה אפילו לקחת כסף על הביקור, הוא אחלה וממש מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל בן נון, חולון.
משוב: 07/12/2018
תיאור השירות:
פירוק והרכבה מחדש של מזגן עילי של חברת אלקטרה כולל חציבת תעלה בקיר.
חוות דעת:
שירותי ונחמד והכי חשוב עובד מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא שדמי, גבעתיים.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלות בשני מזגנים.
חוות דעת:
השירות שלו היה ממש מעולה מכל הבחינות, אני מרוצה חוץ מהמחיר שהיה גבוה בשביל רק בדיקה לדעתי.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תומר שפ, ראשון לציון.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת שלשה מזגנים ומילוי גז.
חוות דעת:
היה בסדר, זמין מאוד והגיע מהיום להיום. נחמד, שרותי ופתר את הבעיה, המחיר היה קצת יקר אבל לא היה לי ממש ברירה ומעבר לזה הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אייל א. גבעתיים.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן ופירוק ופינוי המזגן הישן.
חוות דעת:
הוא אמין, מקצועי, המחיר מעט יקר לדעתי אבל הכל היה בסדר גמור ואני מבסוט!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי רביב, תל אביב.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הגיע מהר, עשה עבודה מקצועית ולקח מחיר הגון ביותר. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב לוי, ראשון לציון.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
בדיקה מקיפה עבור ארבעה מזגנים של חברת אלקטרה ותיקון.
חוות דעת:
הוא היה מאד שירותי, מקצועי, עמד בזמנים, לקח מחיר הוגן ואני מאד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי רימר, רעננה.
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
התקנת 3 מזגנים, ותשתית לצנרת מיזוג באורך 44 מטר.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, הם ממש טובים עשו עבודה נקייה וטובה, המחיר היה מתאים לעבודה סביר, אני מרוצה מהתוצאה ומהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל כהן, רמת גן.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 26/02/2020
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 105 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק