מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.66
מחיר 9.38
איכות 9.71
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל וייס, תל אביב.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 2 כוח סוס של סמסונג.
חוות דעת:
בגדול הוא איחר בשעתיים שזה קצת היה מבאס, אבל חוץ מזה היה בסדר הוא הגיע עם עוד שני עובדים ועבד יחסית מהר, בסוף הוא עמד בזמנים שהבטיח זאת אומרת שהוא אמר שיעשה את זה תוך זמן מסוים וזה באמת היה ככה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
2
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אדם בניון, פתח תקווה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי ומזגן עילי בחדר השינה של חברות תדיראן + עבודות צבע וגבס.
חוות דעת:
גבריאל בחור מאוד אחראי ובסך הכל היה מאוד חיובי. הוא פינה את המזגן הישן, עשה עבודה טובה ועבד עם אנשי מקצוע מאוד רציניים. צבעו כל מה שהיה צריך וביצעו עבודות גבס כמו שצריך. בחור פדנט, דואג שהדברים יראו טוב ובעל תודעת שירות גבוהה מאוד, חשוב לו שהלקוח יהיה מרוצה. העבודה יצאה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלום לוי, תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגנים ישנים והתקנת 3 מזגנים עיליים של חברת תדיראן 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
אחלה בחור, הוא מקצוען אמיתי ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמרה יולביץ, הרצליה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
מאוד מקצועי, נחמד, עושה עבודה טובה, מהירה והכי חשוב שהוא ישר. העריך שצריך לשים צינורות של 7 מטר, בסוף היה צריך לשים רק של 4 מטר אז לקח פחות ממה שאמר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ב. רמת השרון.
משוב: 08/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ישן, ניקוי שלו והעברתו לבית.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי ניר, הרצליה.
אשרור: 28/04/2019
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
בסופו של דבר היינו מרוצים אבל היה קשה מאוד לקבוע איתו יום ובהתחלה הוא רצה לגבות מחיר יקר מאוד לדעתי אבל בסוף התפשר. מעבר לכך הוא עשה את העבודה בצורה טובה, היה מאוד נחמד, איתר את הבעיה ותיקן כמו שצריך ואנחנו היינו מרוצים.
איכות
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמרי מירון, רמת השרון.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
הוספת גז למזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אדם נחמד ניראה מקצועי, המחיר לדעתי יקר, הוסבר לי על שני סוגי גז למזגנים ושהאחד טוב יותר אבל גם יקר והזול לא הובא. התגובה לפניה היתה מהירה במיוחד בהתחשב שזה היה ביום שישי בצהריים.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
גיא שדמי, גבעתיים.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלות בשני מזגנים.
חוות דעת:
השירות שלו היה ממש מעולה מכל הבחינות, אני מרוצה חוץ מהמחיר שהיה גבוה בשביל רק בדיקה לדעתי.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תומר שפ, ראשון לציון.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת שלשה מזגנים ומילוי גז.
חוות דעת:
היה בסדר, זמין מאוד והגיע מהיום להיום. נחמד, שרותי ופתר את הבעיה, המחיר היה קצת יקר אבל לא היה לי ממש ברירה ומעבר לזה הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אייל א. גבעתיים.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן ופירוק ופינוי המזגן הישן.
חוות דעת:
הוא אמין, מקצועי, המחיר מעט יקר לדעתי אבל הכל היה בסדר גמור ואני מבסוט!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 105 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק