מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.67
מחיר 9.48
איכות 9.74
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל וייס, תל אביב.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 2 כוח סוס של סמסונג.
חוות דעת:
בגדול הוא איחר בשעתיים שזה קצת היה מבאס, אבל חוץ מזה היה בסדר הוא הגיע עם עוד שני עובדים ועבד יחסית מהר, בסוף הוא עמד בזמנים שהבטיח זאת אומרת שהוא אמר שיעשה את זה תוך זמן מסוים וזה באמת היה ככה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
2
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלום לוי, תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגנים ישנים והתקנת 3 מזגנים עיליים של חברת תדיראן 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
אחלה בחור, הוא מקצוען אמיתי ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם בניון, פתח תקווה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי ומזגן עילי בחדר השינה של חברות תדיראן + עבודות צבע וגבס.
חוות דעת:
גבריאל בחור מאוד אחראי ובסך הכל היה מאוד חיובי. הוא פינה את המזגן הישן, עשה עבודה טובה ועבד עם אנשי מקצוע מאוד רציניים. צבעו כל מה שהיה צריך וביצעו עבודות גבס כמו שצריך. בחור פדנט, דואג שהדברים יראו טוב ובעל תודעת שירות גבוהה מאוד, חשוב לו שהלקוח יהיה מרוצה. העבודה יצאה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי רביב, תל אביב.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הגיע מהר, עשה עבודה מקצועית ולקח מחיר הגון ביותר. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסי שרעבי, תל אביב.
משוב: 27/03/2020
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הכל היה מצוין! הוא היה מהיר, אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חמוטל זינבר, תל אביב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כ"ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא עמד בזמנים ועשה עבודה טובה, אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אייזנברג, תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע מסודר עם כל הכלים ועבד בצורה טובה, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה טייטלבאום, תל אביב.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה מאוד. הגיע בזמן אנחנו סה"כ מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלגריה זיינפלד, תל אביב.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 18/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אני מרוצה! הוא בן אדם מתחשב ועושה עבודה נקייה. הוא שלח לי משהו שיאטום את הקירות. אני מבסוטית ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק שנדלר, תל אביב.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
העברת מזגן קיים ממקום למקום אחר.
חוות דעת:
גבריאל היה בסדר גמור, בא בזמן, נתן יחס טוב והייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 102 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק