מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.64
מחיר 9.47
איכות 9.72
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 82 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי בן-אדיבה, תל אביב.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל מחברת ELECTRA בעל 2.5 כוח.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר ועשה עבודה מקצועית ובמחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
נסים אשכנזי, תל אביב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא לא פתר את הבעיה. הגיע אלי טכנאי מטעמו 3 פעמים, עבד וניסה להחליף גומי ספוגי כלשהו אבל לא הצליח לפתור את הבעיה. גבריאל בסופו של דבר הגיע יחד עם הטכנאי ואמר שהמזגן כנראה ישן ושיכול להיות שכדאי להחליף אותו וכך השאיר את העניין. שילמתי על כל ביקור ונשארתי עם בעיה לא פתורה וכנראה אצטרך לקרוא לטכנאי אחר כדי לפתור אותה.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
8
יחס
6
6
כללי
גירסאות
לאה טייטלבאום, תל אביב.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה מאוד. הגיע בזמן אנחנו סה"כ מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל סלע, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס וניקוי פילטרים במזגן מרכזי.
חוות דעת:
מישהו מטעם העסק הגיע והוא היה מעולה! הוא הגיע בזמן והיה אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תמר הורוביץ, תל אביב.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז של מזגן טורנדו והחלפת צינור חיצוני ישן.
חוות דעת:
הגיע ממש מהר ואפילו הקדים מהשעה שקבענו. היה ממש בסדר ועשה בדיקה יסודית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהושע פלג, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן והתקנת מזגן רגיל מחברת TADIRAN בעל 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא היה מהיר ועמד בלו״ז. לדעתי המחיר היה קצת יקר, אבל שווה את זה, כי כבר למחרת הוא התקין את הכל ועשה את זה פיקס.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכאל פלדמן, תל אביב.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רגש במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא שלח מישהו במקומו שיעבוד בלי להגיד לי מראש ולא אהבתי את זה, הבעיה סודרה חלקית באופן חלקי, סיכמנו שאם אראה שוב בעיה אדבר איתו, מה שעשו עשו בסדר אך היו צריכים להגיע להשלים את העבודה, ניסיתי ליצור קשר אך הוא לא חוזר אלי כבר שבוע.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
6
8
כללי
גירסאות
אורי כרמי, תל אביב.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במזגן.
חוות דעת:
היה מהיר מקצועי ובזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יחזקאל סיני, תל אביב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי תעלת ניקוז ותיקון צנרת ניקוז חיצונית במזגן שנזל, ותיקון מגעים בבית המדחס במזגן אחר שלא חימם.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע עובד של גבריאל, בחור מקצועי זריז ואדיב. סידר לי 2 מזגנים בזמן קצר. חייב לציין שגם המחיר הגון ביותר. מקווה שלא נצטרך, אבל בהחלט אפנה אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי גולדינג, תל אביב.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע מהר ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 82 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק