מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יגאל
ציון כללי:
9.28
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.49
זמנים 9.59
מחיר 8.77
איכות 9.36
דירוג כללי 9.28
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יגאל י. רמת גן.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רותי קפון, גבעתיים.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינוי בראדון, רמת גן.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, לא הייתה איתו שום בעיה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה גלאון, גבעתיים.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בא בזמן, עשה עבודה מקצועית, שירותי, אמין ואיכותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס חולמיאנסקי, רמת גן.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת ווירפול.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, הוא עשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת ישראלוביץ, רמת גן.
משוב: 04/01/2019
תיאור השירות:
בדיקה ואבחון תקלה במכונת כביסה ומדיח כלים.
חוות דעת:
השירות היה נהדר, הוא בחור אדיב ומקצועי, אפילו התקשר בשביל להקדים בזמנים, הוא בדק את התקלה במכונת הכביסה ידע לאבחן ומה לייעץ לעשות, אך נראה שהבעיה לא היתה רק במכונה. יגאל היה סבלני לשיחות פולוו אפ בשביל לוודא את אבחון התקלה. מומלץ בחום.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גליה ר. גבעתיים.
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
החלפה של מאוורר במקרר מחברת LG והחלפה של רצועה במדיח כלים מחברת KUPPERSBUSH.
חוות דעת:
הוא תיקן את הבעיה, אבל אחר כך בדקתי מחירים ולדעתי המחיר שהוא לקח היה קצת מוגזם. בנוסף, הרעש במקרר השתפר, אבל עדיין יש קצת רעש.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נורית מרשנסקי, גבעתיים.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי בעיה במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי בטלפון, אמר לי להטות את המדיח, להוציא מים ולהפעיל מחדש וזה עבד. הוא גם התקשר לוודא אחר כך שזה עובד. אני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת קאופמן, גבעתיים.
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
התקשרנו אליו בגלל בעיה במדיח- הוא עבד לא טוב ופתאום יצא המון קצף והיה בעייתי להשתמש בו כתוצאה מכך. תוך כדי השיחה בטלפון, כשהתקשרנו להזמין אותו, הוא הסביר שהוא חושב שהבעיה מאוד פשוטה ושזה כנראה החומר ניקוי שהחלפנו במדיח. הוא יכל לבוא ולקחת מאיתנו סתם כסף, אבל היה הוגן ולא ניצל את זה שהיינו נואשים. אחרי השירות שלו היינו מאוד רגועים ומאושרים שמצאנו טכנאי שאנחנו יכולים לסמוך עליו! זה נדיר ונזמין אותו בטוח בהמשך במידת הצורך. היינו מאוד מרוצים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה קייזר, רמת גן.
משוב: 23/11/2018
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים מחברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. הוא ענה לי מוקדם בבוקר והגיע כבר אחרי כמה שעות. הוא עשה מאמצים לתקן את המדיח אבל קבע את מותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 321 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק