מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יגאל
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.86
מחיר 9.20
איכות 9.63
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלירן ק. רמת גן.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה
חוות דעת:
היהיגאל הגיע אלינו לתקן מכונת כביסה שהפסיקה להסתובב. הגיע ממוגן ומאובזר ברוח התקופה, בדק את המכונה והחליף בסופו של דבר כרטיס. שירות יעיל, נעים ומקצועי, גם אם לא מאוד זול. בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אבי דיין, בני ברק.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר פנימי במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
ההתרשמות מיגאל הייתה חיובית. נתן לנו שירות מהיר ומקצועי, ענייני ואמין. הגיע בזמן קצר ופתר את הבעיה ולא ניסה למכור לוקשים. הייתי מרוצה בסך הכל אבל המחיר היה טיפה יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
נעם ל. גבעתיים.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר חברה אמנה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, בחור נחמד, אמין, הוא הגיע מהר והמחיר יקר לדעתי.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
נלי סופר‬‎, גבעתיים.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הגיע בזמן שקבענו וביצע את העבודה בצורה טובה, אני מרוצה ממנו ומהשירות שלו, הדבר היחיד הוא שלדעתי המחיר שהוא גבה היה קצת יקר ביחס לעבודה שהוא ביצע.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל קבטני, גבעתיים.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר כולל החלפת לוח אלקטרוני.
חוות דעת:
יגאל תותח, בא בהתראה קצרה מאוד ועוד בשעת הערב, תיקן את המקרר והשאיר משפחה עם חיוך לקראת השבת ולא עם כאבי ראש. תודה רבה! מקצועי ומקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר ב. רמת גן.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון רצועה במייבש כביסה ותיקון מכונת הכביסה.
חוות דעת:
יגאל היה מעולה! הגיע לתקן את הרצועה במייבש הכביסה ועל הדרך גם את הסחיטה החלשה במכונת הכביסה. פתר את התקלה באופן מיידי! עשה עבודה טובה והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן זיצק, רמת גן.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בדלת מכונת כיבסה AEG.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה והגיע בזמן. המחיר היה נראה בסדר גמור ואני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי עובדיה, רמת גן.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה פיקס, הכל היה טוב וכמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל אגנון, גבעתיים.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה BEKO.
חוות דעת:
היה סוף הדרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילעד ורדימון, גבעתיים.
אשרור: 17/12/2019
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 מאווררים במקרר של חברת beko.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 496 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק