מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יגאל
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.71
מחיר 8.95
איכות 9.46
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גבי בלכר, פתח תקווה.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת בקו.
חוות דעת:
בזמן שקבענו המחיער שאמר הכל 10תיקון הכל באמת היה טוב! הוא הגיע בזמן שקבענו ועמד במחיר שאמר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נופר פישר, פתח תקווה.
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה חברת יונדאי ותיקון חשמל מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נחמד, סבלני ומקצועי. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני בן חיים, פתח תקווה.
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
תיקון של תנור שכלל התקנת מתאם במקום הארקה לצורך ייבוש הלחות.
חוות דעת:
שירות מעולה, עמד בזמנים, גבה מחיר הוגן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז כ. רמת גן.
אשרור: 24/07/2019
משוב: 18/05/2019
תיאור השירות:
בדיקה למייבש כביסה.
חוות דעת:
הזמנתי אותו בגלל מייבש שלא עבד. הסברתי לו בטלפון מה התקלה והוא הגיע כדי לבדוק. הבעיה הייתה בכרטיס האלקטרוני ובגלל העלות הגבוה העדפתי לקנות חדש. לדעתי יכל גם לפי התיאור של הבעיה בטלפון להבין מה לא בסדר ולחסוך לי עלות של ביקור. בכל מקרה כשהגיע היה אדיב ושירותי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שירי בן צדף, גבעתיים.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת תנור אפייה של חברת סאוטר ומייבש כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
יגאל הגיע ולאחר בדיקה אמר שלא ניתן לתקן את המכשירים אלא עדיף לקנות חדש ובכללי הכל היה בסדר גמור.
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איל ב. כפר סבא.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! אדם ממש אחלה. הוא הגיע בזמן שקבענו ועשה עבודה טובה ומקצועית. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד גואטה, כפר סבא.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת תוף במייבש כביסה של חברת אריסטון.
חוות דעת:
הוא בן אדם מאוד נחמד, בא בזמן כמו שקבענו ואמר שהוא לא ישאיר אותי בלי מייבש למרות שהוא היה צריך לבוא מפתח תקווה. הוא מאוד אדיב אבל במהלך התיקון המייבש פשוט הושבת. אני לא מאשים אותו, התוף פשוט נפל תוך כדי הבדיקה. החלטתי לקנות מייבש חדש והוא גבה תשלום רק על הביקור.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סביון כהן, גבעתיים.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה קרועה במייבש מחברת BEKO.
חוות דעת:
השירות היה טוב, אך המחיר היה מעט יקר לטעמי. הוא ביצע חיבור ניקוז לקונדנסור מבלי שביקשתי שיטפל בזה, דבר שיקר את עלות העבודה. אך סה"כ ביצע עבודה טובה. לאחר כארבעה חודשים המכונה התחילה לעשות רעש ומפסיקה באמצע העבודה. ככל הנראה מדובר ברצועה שלא הורכבה בצורה טובה ומבחינתו הפרק זמן שעבר זה כבר לא באחריותו ודרש על זה עבודה חדשה. מבחינתי רמת האמינות נפגעה והייתי מצפה שיקח אחריותו מצידו.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
10
יחס
7
6
כללי
גירסאות
ניב ד. רמת השרון.
משוב: 09/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי קמילי, רמת גן.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת AEG .
חוות דעת:
הכל סבבה, מבחינת זמינות-לקח לו יום להגיע, עשה עבודה טובה, היינו מרוצים.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
6
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 358 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק