מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יגאל
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.84
מחיר 9.14
איכות 9.55
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ז'ניה פרייסמן, קרית אונו.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר ומדיח כלים.
חוות דעת:
הכל היה פשוט עשר! יגאל בדק את המקרר ואת מדיח כלים. הקדיש זמן, התעמק והתאמץ למצוא את מקור התקלה ולא נסוג מברגים חלודים שלכאורה לא היו ניתנים לפתוחה. מצא את התקלות, המליץ על המשך הטיפול והיה כל זה מעמדה של אך ורק טובת הלקוח. בלי טריקים ובלי שטיקים. מלבד המקצועיות הרבה, הוא איש נחמד מאוד, זורם, מלא שמחת חיים, קל וחיובי. אני מרוצה מאוד. בהצלחה יגאל! מגיע לך! מכל הלב! אגב... פרט קטן נוסף- נגמר פנקס החשבוניות, הוא הבטיח לשלוח בוואטסאפ, בלילה קיבלתי שמעתי צליל של וואטספ - יגאל שלח חשבונית. פשוט נפלא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נעמה ג. קרית אונו.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת האייר.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים ואפילו הקדים, היה מאוד נחמד ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית יוסף, קרית אונו.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
יגאל היה טוב מאוד, הגיע בזמן, היה מקצועי אבל המחיר גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרי ויתקין, קרית אונו.
אשרור: 04/08/2019
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה שכלל טיפול טכני בדלת.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הגיע בזמן היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב פלקוביץ, גני תקווה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה עקב קירור יתר.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, שירותי הגיע מהר השירות היה טוב הטיפול היה מקצועי המחיר היה מעט גבוה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ירון מ. קרית אונו.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
יגאל היה איש מאוד שירותי ומצוין. אחרי התיקון הראשון שעשה הבעיה חזרה והוא הגיע פעם נוספת מבלי לבקש תשלום נוסף. הוא היה מקצועי, הגיע בזמן שקבענו ועשה את מה שהיה צריך לעשות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף יפרח, קרית אונו.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה, הכל אחלה. לא היה אפשר לתקן את המקרר בסוף אבל יצאתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז לביא, קרית אונו.
אשרור: 11/02/2019
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, אדיב, הגיע בזמן והכל היה בסדר. הבעיה סודרה והיה אחלה!
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סימה מרי, פתח תקווה.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר חברת אמקור.
חוות דעת:
יגאל נשמע מאוד מקצועי ותיקן את הבעיה שאחרים לא הצליחו, הסביר על הדברים והיה תקשורתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת קירמאיר, כפר שמריהו.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת חוט חשמל במקרר של חברת אייגה.
חוות דעת:
הוא בחור ממש מדהים והגון ברמות! הגיע בדיוק בשעה שאמר היה אמין, לקח מחיר שלא האמנתי בכלל, הכי בסדר וגם נחמד. מקצועי ואמין מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 474 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק