מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יגאל
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.79
מחיר 9.20
איכות 9.63
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי דותן, הוד השרון.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שלחלוטין הפסיק לעבוד. יגאל הגיע למרות השעה המאוחרת וחזר גם למחרת עקב התקלה המסובכת. היה מקצועי ואדיב,חייב עבור השרות סכום הוגן.
חוות דעת:
ממש נחמד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
שירי וינטרוב, הוד השרון.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן, היה נחמד ובסדר גמור. אחרי שעתיים הוא בא שוב כי המקרר הפסיק לקרר, הוא היה מספיק הוגן להגיד לי שהלך המדחס והמקרר נהרס. הוא יכל להגיד לי לתקן את המדחס והמקרר היה הולך גם ככה אחרי כמה חודשים. סה"כ אני מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה סוקיריאנסקי, הוד השרון.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר מחברת SHARP.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן כמו שקבענו ותיקן את זה מאוד מהר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיליק ק. הוד השרון.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר על ידי החלפת כרטיס.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! היה חשוב לתקן את המקרר מהר, אז יגאל לקח את הכרטיס, הלך איתו למעבדה ברחובות עוד באותו היום ותיקן אותו. הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי הני, הוד השרון.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
תיקון למקרר שכלל איתור חיישן תקול במערכת קירור.
חוות דעת:
יגאל בחור נחמד מאוד! הגיע אליי במיוחד ביום שישי בצהריים, ידע לאבחן את הבעיה מהר מאוד והצליח לתקן הכל בזריזות וביעילות. המחיר שלו ממוצע והוא בהחלט שווה כל שקל. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק שלום, כפר סבא.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר שהפסיק לקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הגיע בזמן. מצא את הבעיה. הסביר מה ניתן לעשות והיה אדיב. במקרה שלנו המדחס של המקרר התקלקל ובחרנו שלא לתקן ולכן לא היה לו הרבה מה לעשות. הציע לנו מוביל שיקח את המקרר המקולקל ללא תשלום. לדעתי האישית במקרה כזה עלות הביקור הייתה גבוהה, אבל יגאל היה אצלי גם בעבר ותיקן מכשירים אחרים. הוא טכנאי מקצועי ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמלה מורג, כפר סבא.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר פנימי במקרר של LG.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, היה צריך להחליף גם פילטר חיצוני אך אמר שלא יכול לעשות את זה כי אין בזמינות את החלקים הנדרשים. המחיר מעט יקר לדעתי והעבודה שכן עשה טובה.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אלי ו. רעננה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
מומלץ בפה מלא :) יגאל הגיע, אבחן שהמקרר אינו עובד בגלל קרח במעבר האוויר, פירק את המקפיא, רוקן אותו לחלוטין, פירק את המאוורר ואת שאר הרכיבים והפשיר את מעברי האוויר והמקרר חזר לעבוד כמו חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן רודריג, רעננה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור קרח ופילטרים במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא הוגן, נעים והכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד רון, הוד השרון.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת AMANA.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה אדיב, תיקן ולקח סכום סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 385 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק