מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.86
מחיר 9.64
איכות 9.64
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דן פינקו, פתח תקווה.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרפסת.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא הגיע מהר למרות שזה היה ביום שישי, פתר את הבעיה במהירות וביעילות, היה מאוד נחמד והמחיר היה מצוין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי גרוס, גבעת שמואל.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין. היה אדיב ונחמד. הגיע מהר, הסביר מה עושה בכל שלב ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי אלמליח, פתח תקווה.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, פתר את הבעיה מהר וגבה מחיר הוגן. סך הכל מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד כהן, פתח תקווה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור קן מים ראשי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות. מאד מקצועי, זיהה מיד היכן נמצאת הסתימה. למרות שההצפה היתה בשירותים בדירה שלי הוא הבין מיד שמדובר בצינור קו מים ראשי של הבנין כולו. מחיר הוגן בהחלט, יחס אדיב, הגיב במהירות שיא של פחות משעה. לא יכולתי לתאר לעצמי שירות יותר מושלם. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית ו. פתח תקווה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים וניקוי קופסת ביקורת באמבטיה.
חוות דעת:
היה תענוג! נחמד לאללה, הגיע מהר ופתר צ'יק צ'ק את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה עינן, פתח תקווה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! שחר אדם מקסים, אמין ומקצועי. הוא הגיע מיד, פתח את הסתימה שהייתה מאוד רצינית וגבה מחיר הגון. הוא ממש צדיק ואני ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ב. פתח תקווה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
שירות מעולה!הוא הגיע בזמן ותיקן את הסתימה במהירות. עזר גם בחיזוק ברז רופף ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדר בכר, פתח תקווה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
שירות עשר, מעולה. הוא עמד בזמנים, נחמד ואדיב. הגיע וזיהה את התקלה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית נתנוביץ, רמת גן.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתה לנו הצפה באמבטיה. התקשרנו אליו ב21:00 בלילה והוא הגיע מיד! אדם אדיב, מקצועי ונחמד. לא הניח לרגע עד שפתר את כל הבעיות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רון פ. תל אביב.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 371 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק