מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.93
מחיר 9.80
איכות 9.77
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלישבע נ. תל אביב.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה.
חוות דעת:
היה מצוין! היה מאוד לעניין. מכיוון שמדובר בנזילה, אמתין מספר ימים לוודא שאכן תוקן כראוי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מירי נקר, תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
אבחון בעיה ופתיחת סתימה בקו של חדר אמבטיה
חוות דעת:
היה ממש אחלה! שחר היה סבלני גם כשדברים לא עבדו חלק, מקצועי ומגדיל ראש. נתן הרגשה שבאמת איכפת לו ויעשה הכל ( כולל לבוא בהתראה קצרה כמה וכמה פעמים) והכל בחיוך. נהנתי מאוד מהשירות והיושר, ההגינות ,האחריות והפתרונות שסיפק. תענוג היה לי לעבוד איתו, מסוג האנשים שאתה יודע שאתה בידיים טובות תרתי משמע!. אני בטוחה שנעבוד איתו שוב. תודה על הכל שחר
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושי גרייבר, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקסים, עשה עבודה טובה והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר ע. תל אביב.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז וצינורית בניאגרה.
חוות דעת:
שחר פשוט מקסים! הוא הגיע אפילו לפני הזמן שקבענו, והתמודד בגבורה עם מצוקת החנייה האיומה שיש לידינו. הוא בדק בכיף עוד דברים שביקשתי ממנו לבדוק (כי נזכרתי כמובן בעוד דברים לא דחופים שרציתי לבדוק בבית), תיקן את הבעיה במהירות וביעילות, ואפילו הסביר לי מה לא עבד והראה לי איך תיקן. את כל זה הוא עשה בנועם ובחן, והמחיר היה יותר מסביר. אני ממש ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בילי מ. תל אביב.
משוב: 25/09/2019
חוות דעת:
מקצוען , יודע ליעץ לגבי המצב כולו מעבר לטיפול הנקודתי, מהיר ומדויק, הוגן מאד במחיר. הוא מבעלי המקצוע החרוצים ומקצועיים שפגשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל רובין, תל אביב.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
חיבור מכונת כביסה לניקוז.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! ממש נחמד, אינפורמטיבי, נח לעבוד איתו והוא תיקן מאוד מהר. הוא אמר לחכות שיתייבש ואז אראה אם תקין, בינתיים נראה שהכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן זילכה, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניבה פפל וייץ, תל אביב.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של צנרת בגינה.
חוות דעת:
עמד בזמנים, טיפל במהירות ביעלות בבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוריה צור, תל אביב.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין וזמין. עשה עבודה מהירה, היה אמין, לקח מחיר ביקור ועשה תיקון כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור דלשאד, תל אביב.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 301 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק