מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גב
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.93
מחיר 9.89
איכות 9.90
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכה שנהב, בארותים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא גם תיקן את הסתימה כמו שצריך, וגם עזר עם חיבור מדיח כלים שעמד שם וזה לא היה בהזמנה. הוא היה מאוד נחמד ומקצועי, עמד בזמנים וגם מקדם את הענייניים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת יוחנן, חדרה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת של כיור מטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! גב הגיע בזמן, סידר את התקלה וגם הסביר מה לא עשיתי נכון כשניסיתי לתקן לבד בהתחלה. השתמש בחומרים שאני קניתי ועוד הוסיף חלקים ולא גבה כסף עבור החלפים שהוסיף. העבודה הייתה מעולה, נקייה ומסודרת, מרגישים ורואים שמגיע אומנם גבר צעיר אך עם המון ידע וניסיון. כך צריך להראות ולהתנהג בעל מקצוע. התשלום היה ממש מינימלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל מור, חדרה.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
תיקון כיור שנפל.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור ואנחנו מאוד מרוצים מבחינת העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם כהן, זכרון יעקב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בכיור השירותים.
חוות דעת:
מומלץ בפה מלא :) אדיב, מקצועי והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא בוה, חדרה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא מקצועי, נחמד, הסביר הכל תוך כדי העבודה, מותק של בחור והיה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטון גריצנקו, חדרה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כיור מטבח
חוות דעת:
ביקשתי להחליף כיור במטבח שנשבר, פתח הכיור בשיש היה בגודל לא סטנדרטי, אז פניתי לכמה אנשי מקצוע אשר אמרו כי יש לפנות לאיש שיש על מנת לחתוך שיש ולהתאימו לכיור, אבל הוא נתן פתרון יצירתי להתאים כיור לשיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אבוטבול, קציר-חריש.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
פירוק כיור והרכבת חדש במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בחור מקצועי, עושה עבודה שקטה ונקייה, עשה מעבר למה שביקשנו! אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל סלע, זכרון יעקב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח ובכיור באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא נתן יחס טוב והיה אדיב, שירותי ומערכתי. עשה עבודה מקצועית והכל עובד מעולה עכשיו, מגיע לו את כל הקומפלימנטים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית ויסלר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
התרשמנו לטובה! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר שקד, בנימינה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור.
חוות דעת:
הגיע מעכשיו לעכשיו בדיוק בזמן שנקבע. עשה עבודה טובה במחיר הוגן. חמד של בחור. מומלץ!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 159 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק