מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גב
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.93
מחיר 9.89
איכות 9.90
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהודה סימון, בחן.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרזב.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו. איש מאוד מקצועי, מאוד אמין ואני בטוח אעזר בו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכה שנהב, בארותים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא גם תיקן את הסתימה כמו שצריך, וגם עזר עם חיבור מדיח כלים שעמד שם וזה לא היה בהזמנה. הוא היה מאוד נחמד ומקצועי, עמד בזמנים וגם מקדם את הענייניים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי ברג, גבעתיים.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא בוה, חדרה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא מקצועי, נחמד, הסביר הכל תוך כדי העבודה, מותק של בחור והיה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר בשן, קציר-חריש.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת שלוש סתימות בכל הבית.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה מקצועי ומצויין ולקח מחיר סביר והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב נחום, יקום.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה שנסתמה והחלפת גומיה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה מעולה! תיקן סתימה של מכונת כביסה השקיע זמן, עד שוידא שהכול תקין. על הדרך גם החליף גומייה בניאגרה סמוייה. המחיר היה הוגן ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון גזית, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה אחלה! התקשרתי והוא אמר שלא בטוח שוכל להיות זמין אבל שיהיה בקשר לקרת סיום העבודה הנוכחית שלו. בסוף אמר שיוכל להיות אצלי תוך שעה וכך באמת היה, הגיע, עבד בצורה נעימה והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מנחם, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
התרשמנו לטובה, בחור מקצועי, הביא את הציוד הנדרש, הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר פבזנר , פרדס חנה-כרכור.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה מתחת למדיח כלים ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, ביצע עבודה מצויינת, איתר את בעיית הנזילה ופתח את הסתימה, אני ממליץ עליו במאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן אלוש, זכרון יעקב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרזב.
חוות דעת:
בחור נחמד, משקיען, עבד מאוד קשה אך לא הצליח לפתור את הבעיה. עבד שעתיים, וגבה מחיר על ביקור. אינסטלטור נוסף שהזמנתי, כן מצא פתרון.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 159 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק