מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גב
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.95
מחיר 9.87
איכות 9.87
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שחר אורן, בנימינה.
משוב: 20/03/2020
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון ניאגרה.
חוות דעת:
עומד בזמנים, הוגן במחיר, מלא רצון טוב, חזר שוב לתקן, אבל הבעיה עדיין לא נפתרה.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
נועה ת. זכרון יעקב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא ב. חדרה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת 2 סתימות כולל פירוק והרכבת אסלה.
חוות דעת:
פעם שניה שאני מזמין אותו ושוב הוא היה מעולה מכל בחינה. הגיע בזמן, אבחן את הבעיות במקצוענות ותיקן בצורה פדנטית ואכפתית. מעל הכל הוא בחור מצוין שעובד באהבה גדולה בשביל להתפרנס בהוגנות. המשך כך, כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרקו סנטנה, חדרה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה נהדר! הוא היה מאוד שירותי, הסביר את התקלה ותיקן. הכל היה בסדר והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי שגב, חדרה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
איטום אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הכל מעולה, מחיר טוב, יחס מצוין ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ש. ירושלים.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור במטבח והחלפת צינור.
חוות דעת:
ממש מאה אחוז מכל הבחינות! אדיב, אמין וסימפטי. הגיע בזמן, תיקן את הנזילה וגבה מחיר הוגן. ממליץ בהחלט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נימרוד ., משמרות.
אשרור: 09/03/2020
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
חיבור והתקנת צנרת עבור מכבסה תעשייתית.
חוות דעת:
בחור יוצא מן הכלל, מאוד נחמד ושירותי. נותן שירות מעולה, בא בזמן, עושה את האבחנה עם נכונות לבוא ולפתור את הדברים. הגיע בסוף היום במזג האוויר הסוער, תקתק את העבודה והיה פשוט חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור ל. חדרה.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
תיקון לברז נוזל במטבח.
חוות דעת:
גב נתן שירות אדיב ומהיר, עזר לי מעבר למצופה ממנו והיה ממש על הכיפאק. מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל בלפר, נורדיה.
אשרור: 05/03/2020
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! עשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי מרקמן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בגינה כולל אספקת הברז.
חוות דעת:
גב היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהזמינות שלו, הגיע ביום שהתקשרתי, עשה עבודה טובה מאוד, הי ונחמד, נתן ייעוץ מעבר למה שביקשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 186 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק