הוא ממש נחמד למרות שהיה קצת יקר בעייני ולקח לו יותר זמן ממה שחשבתי. אבל עשה עבודה טובה ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
5
זמנים
5
יחס
9
8
כללי
רותי שמאי, תל אביב.
משוב: 09/09/2021
תיאור השירות:
הרכבת רהיט מאיקאה וקיבוע לקיר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ונסה טיילור, תל אביב.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
הרכבת רהיטים מודולריים: מזנון, שולחן פינת אוכל וארון.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, עבד מהר, התמודד עם אתגר לא פשוט.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן ברק, תל אביב.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
הרכבת רהיטים של איקאה.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה כמו שצריך, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סביון ברזני, פתח תקווה.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
הרכבת רהיטי איקאה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מדהים, בחור ליגה, בן אדם ברמה, בא בזמן, עשה עבודה מקצועית, זריזה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ש. ד. תל אביב.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
הרכבת ריהוט של איקאה.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מאוד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
תליית תמונות והרכבת רהיט.
חוות דעת:
אייל היה מצוין. הוא עשה בדיוק את מה שצריך ואני מאוד מרוצה. בהחלט איעזר בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דקלה קליין, רמת גן.
אשרור: 25/02/2024
משוב: 12/05/2023
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד והתקנת מתלה לבגדים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אייל היה זמין, הגיע בזמן, עבד מהר. האיכות היתה לשביעות רצוני. היה סבלני ונחמד. השאיר נקי. אני ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן לב יהודי, גבעתיים.
משוב: 23/07/2023
תיאור השירות:
הארכת צינורות מזגן וקיבוע לקיר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אחלה, קבענו איתו מהרגע להרגע והוא עשה מה שביקשנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 286 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.