מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.82
מחיר 9.62
איכות 9.59
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 53 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חגי דוד, תל אביב.
משוב: 13/10/2018
תיאור השירות:
תיקון של צינור דוד שהתפוצץ.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! עשה עבודה טובה, מקצועית, ממש כמו שצריך. הוא בנאדם אדיב, חבל על הזמן. היה לי פיצוץ בצינור של הדוד בגג והוא סידר את זה בצורה מהירה ומצויינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מישל אלמן, אורנית.
אשרור: 24/11/2019
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה מחיבור של שעון מים.
חוות דעת:
הוא פעל בצורה נפלאה! התקלה הייתה מחוץ לבית והוא סידר את זה כמו שצרי, למרות שזה פתרון זמני, כי הוא אמר שצריך להחליף את השעון מים ושזה התפקיד של המועצה. הוא לא לקח ממני כסף בסוף, מה שרק חיזק כמה הוא טוב. גם כשאמר בהתחלה מחיר והיה אמור לגבות תשלום, המחיר היה טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מיכל ש. רמת גן.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה אחלה! הגיע פעמיים כי בפעם הראשונה התיקון שעשה לא עבד כמו שצריך אבל ייאמר לזכותו שברגע שהבין שיש בעיה הוא יזם להגיע לתקן ואכן הגיע ותיקן.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ברוך מן, גבעתיים.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אדם אדיב, נתן שירות טוב ומבחינתי הוא עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי דהן, נחשונים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נתן שירות טוב ועד כה הכל נראה בסדר. הסביר מה הוא עושה והגיע בזמן.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עודד מוצניק, גבעת שמואל.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
התקנת שני ברזים.
חוות דעת:
היה ממש סבבה, הוא פתר לי את הבעיה ממש מהר והיה הוגן.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מאיה ויינשטיין, הוד השרון.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון עבור כיור מטבח.
חוות דעת:
מיכאל היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן שקבענו, מצא את הבעיה והביא את החלק עבור התיקון והכל סודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן רוסו, הוד השרון.
אשרור: 15/07/2019
משוב: 15/04/2019
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סיון קובץ', כוכב יאיר.
אשרור: 15/05/2019
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע בזמן, המחיר היה סביר והוא פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב כהן, הוד השרון.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
חיזוק ברז במטבח ובדיקות אינסטלציה נוספות.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 53 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק