מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יפית
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.71
מחיר 10.00
איכות 9.71
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
טירן איטח, כפר יונה.
משוב: 07/07/2018
תיאור השירות:
תכנון אדריכלות לדירה בת 90 מ"ר כולל הוספת יחידה ותשתיות של מערכות אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
היא מקצועית ויודעת להתאים את העיצוב למגבלות החלל. נעימה ומסבירת פנים
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רינה וונטורה, כפר סבא.
משוב: 18/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לאדריכלות ועיצוב פנים.
חוות דעת:
אני גם מעצבת פנים ואני מתייעצת איתה תמיד, בתור אדם היא מקסימה וסבלנית, ובתור בעלת מקצוע היא פרפקט ואני מרוצה מהשירות שלה, היא נותנת את כל כולה, אכפת לה, היא נותנת את הנשמה ואני בהחלט ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן אלמסי, הוד השרון.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
תכנון אינסטלציה ואדריכלות.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנה! היא מקצועית, נותנת שירות אדיב ויחס אנושי ומצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוברט ס. ברקן.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ ותכנון בנוגע לשיפוץ, בניה ועיצוב.
חוות דעת:
היא נותנת שירות מעולה, היא רצינית במקצועה ואנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוברט ס. ברקן.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ ותכנון בנוגע לשיפוץ, בניה ועיצוב.
חוות דעת:
היא נותנת שירות מעולה, היא רצינית במקצועה ואנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. פ. כפר יונה.
משוב: 19/06/2018
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לאדריכלות ועיצוב פנים.
חוות דעת:
היא הייתה מקצועית, נתנה יחס ושירות טוב ולקחה מחיר הוגן. העבודה שתכננה לא יצאה לפועל מסיבות השמורות עימי אבל היא את העבודה שלה עשתה כמו שצריך! היא הייתה בשטח, עבדה, הגישה הצעות ויש לי רק דברים טובים להגיד עליה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 03/07/2018
תיאור השירות:
עבודות שרטוט.
חוות דעת:
באופן כללי היא בסדר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעצבת פנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עיצוב פנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק