מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זיד
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.61
מחיר 9.55
איכות 9.66
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 50 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איציק אלעד, נתניה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק פחת ובדיקת ארון חשמל.
חוות דעת:
הוא סיים את העבודה עוד באותו היום, היה על הכיפאק, הגיע בזמן, מצא את הבעיה וחסך לי הרבה כסף. היה מאוד מוצלח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זיו לוי, חדרה.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא לא יכל להגיע לעבודה אז ניסה לעזור לי בטלפון לגבי הקצר החשמלי שהיה לי. בזכותו הבנתי שמדובר בקצר בחשמל בגינה והסתדרתי בכל הסופ"ש. הוא מקצועי, שירותי, עם נכונות לעזור, הוא ממש עשה הכל לעזור ואפילו התקשר אחר כך לבדוק שהכל בסדר!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי ב. חדרה.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
התקנה של שקע תלת פאזי במטבח ומשיכת חיווט לארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית ונקייה. כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי פיקר, זכרון יעקב.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון עומס על לוח חשמל.
חוות דעת:
התקשרתי אליו וכבר אחרי פחות משעה הוא היה אצלי בבית. הוא התחיל לבדוק את הלוח חשמל וראה שיש משהו שגורם לעומס בחשמל. הוא לבצע בדיקה ומצא במהירות את התקלה. הוא היה ממש מדהים פשוט תוך כמה דקות הוא פתר את התקלה. הוא הסביר מה גרם לזה וסידר את זה. הוא היה ממש נחמד פשוט נשמה טובה. אני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר פוקס, זכרון יעקב.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל חכם וביצוע מעקף לשנאי של חשמל חכם.
חוות דעת:
היה מצוין! ממש על הכיפאק! אחמד ביצע בביתנו תיקון שנגע ללוח חשמל חכם, אשר מרבית החשמלאים מעדיפים להימנע ממנו. הוא זיהה את מקור התקלה וביצע את התיקון באופן מקצועי ויעיל שהביא לפתרון הבעיה. כמו כן, ביצע מעקף לשנאי של חשמל חכם שחדל מלעבוד והגישה אליו הייתה מורכבת. אנחנו מאד מרוצים ונסתייע בו גם בעתיד - ממליצים בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי אנגוי, זכרון יעקב.
משוב: 10/10/2018
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא בחור מקצועי ואמין, המחיר שגבה לא היה יקר בעיניי, יתר על כן הוא לא דוחף ומשכנע אותך על מוצרים ואביזרים נלווים. אני מקבל ממנו שירות כבר כמה שנים ומרוצה מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ע. ק. חיפה.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
מעולה . עלה על הבעיה בקלות מחיר הגון מאוד, בעל מקצוע רציני ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלבה פ. קרית טבעון.
משוב: 18/10/2019
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
Ayelet Langer, חיפה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
התקנת 5 נקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, דייקן, הגון, אמין, הגיע בזמן, אנחנו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרת בכר, נתניה.
משוב: 06/10/2019
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 50 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק