מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זיד
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.61
מחיר 9.55
איכות 9.68
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 31 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליבי ש. קרית טבעון.
משוב: 16/07/2019
חוות דעת:
מעולה! ממליצה בחום. קפץ לנו החשמל בבית כל הערב. זיד הגיע תוך חצי שעה ועוד היה נכון לעזור ולהנחות טלפונית בינתיים. אמינות שירותיות ומחיר הוגן. אדם נחמד ומקצועי, הסביר הכל ותיקן עוד משהו על הדרך בלי שביקשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אמיר בן זקן, ירושלים.
אשרור: 14/07/2019
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
מציאת קצר בדירה ותיקון הקצר. פתיחת קיר והסבר על הסיבה לקצר מלכתחילה.
חוות דעת:
אחמד היה ענייני מאוד, ניסה לפתור את הבעיה מרחוק ומשלא הצליח, הגיע מתי שקבענו. הוא הגיע בזמן והיה מקצועי מאוד, פתר את הבעיה בשיטתיות והגיע למקור מהר מאוד. לפני שפתח את הקיר נתן לי הערכה של כמות העבודה וצפה מה יהיה מוסתר. כשהתגלתה הבעיה אחמד העריך שלא מדובר בהרבה עבודה, לא מבחינת זמן ולא מבחינת כסף ותוך עשרים דקות מהגעתו הקצר נפתר. לפני שהלך נתן הרבה עצות איך למנוע את הקצר בעתיד. הוא היה מקצועי, מדוייק ואמין ביותר, אמליץ עליו לכולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא דורי, חיפה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר בחדר מדרגות.
חוות דעת:
הוא מאוד זמין והגיע כבר ביום למחרת. נתן לי תעודת אחריות והיה נחמד. שירות טוב אבל לא זול בכלל לטעמי.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יורי ב. חדרה.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
התקנה של שקע תלת פאזי במטבח ומשיכת חיווט לארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית ונקייה. כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן אברהמי, גיניגר.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע של טלפון.
חוות דעת:
הוא היה מצוין וגם העבודה שלו הייתה מצוינת. הגיע בזמן, הסביר מה עושה, בחור נחמד והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי א. חיפה.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
החלפת שקעים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא עבד מהר ועשה עבודה טובה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיורא גרבר, יקנעם עילית.
משוב: 26/05/2019
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פאדי אמרה, כפר כנא.
משוב: 26/05/2019
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון דיין, מגידו.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע שנשרף.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן ,היה אדיב, ממש שרותי ונחמד ופתר את הבעיה מהר ובקלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל בריק, תל אביב.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של מאוורר תקרה ונורה.
חוות דעת:
אחמד נתן בטלפון הצעת מחיר סבירה בהחלט. הוא סייע ברכישת מאוורר התקרה ועבר ב-3 חנויות שונות כדי למצוא לנו מוצר במחיר אטרקטיבי. הוא הגיע להתקנה במועד שקבע וביצע עבודה טובה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 31 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק