מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.93
מחיר 9.93
איכות 9.90
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תמר דוד, ירושלים.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
תיקון 2 שקעים ומתג חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע באותו יום, תוך כמה שעות. הוא נתן מראש הצעת מחיר. הוא תיקן כל מה שהיה יכול, היה דברים שלא היה ניתן לתקן. הוא מקסים ואנחנו ממש מרוצים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גדית דם, ירושלים.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
תיקון חשמלי במזגן.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב. הוא בא מהר ובזמן. היה מאד ענייני, עלה על התקלה מייד והחליף חלק. הוא לקח מחיר זול יותר ממה שאחרים לוקחים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה י. ירושלים.
אשרור: 20/09/2020
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה מצויין ציון 10 פלוס. הגיע בזמן, היה מקצועי ויסודי ברמה הכי גבוהה שהכרתי. סבלני, עבד בצורה יסודית עד שאיתר את הבעיה ופתר אותה בהצלחה רבה, מה שאחרים היו מתייאשים ועוזבים, אדם אמין, חביב והוגן שעושה את מלאכתו נאמנה, בשימחה וחיוך ובמחיר הוגן ביותר. ממליצה בחום. שירבו כמותו - אמן. אני התייאשתי והוא לא. צדיק בדורו - "אין, אין עליו" כמו שאומרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה שכטר, ירושלים.
משוב: 18/09/2020
תיאור השירות:
החלפת שלושה בתי מנורה תקולים.
חוות דעת:
יעקב היה מצוין! הוא לקח מחיר ממש סביר והיה מאוד נחמד. טיפל בכל הבעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר ג. ירושלים.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
התקנת שעון שבת למזגן מובנה בתוך ארון חשמל.
חוות דעת:
יעקב הגיע אחרי שחיפשנו מספר אנשי מקצוע. יעקב בעל מקצוע אמין, מקצועי, יסודי, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה מאוד. אדם ממש לעניין, היינו מאוד מרוצים. המחיר היה מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה פ. ירושלים.
משוב: 17/09/2020
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לנה אשכנזי, ירושלים.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
החלפת בית מנורה המותקן במאוורר תקרה.
חוות דעת:
אדם נעים הליכות, מקצועי, אמר שיגיע בשעה מסוימת ואכן הגיע. מחיר מאוד סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד רוזנס, ירושלים.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
החלפת ממסר פחת בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ממש מצוין! עשה עבודה יפה, היה הגון ולקח מחיר מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ס. ירושלים.
משוב: 14/09/2020
תיאור השירות:
תיקון של שקע ותיקון מפסק של דוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע מהר, עשה עבודה מצוינת, ולקח מחיר הגון. בנוסף יעקב הוא איש נעים הליכות ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה דהן, ירושלים.
אשרור: 14/09/2020
משוב: 14/08/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בלוח חשמל.
חוות דעת:
בעל מקצוע מעולה, כן ירבו כמותו. הוא אדיב, נחמד, מסביר טוב, הכל ישר, הוגן, גבה מחיר הוגן, לקחתי את הנייד שלו ואני אעביר לכל החברות שלי, אני מרוצה וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 367 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק