מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.86
מחיר 9.43
איכות 9.83
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מאיה צ'רנומורדיק, תל אביב.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
הוא אחלה ממש! היה זמין, הגיע, תיקן הכל מהר והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארז צינמן, תל אביב.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מורכבת בכיור כולל החלפת צינור בביוב.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מאוד מקצועי, נשאר הרבה זמן מעבר למה שתוכנן, חשבנו שזה עבודה קטנה ובסוף התברר שזה משהו גדול ומורכב יותר. זה היה ביום שישי ממש כל הכבוד לו! בא בזמן והייתי מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אריאל, תל אביב.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינורות ביוב בבניין.
חוות דעת:
אלי היה טוב מאוד, מצוין, הגיע בזמן, המחיר הוגן לדעתי, בינתיים נראה שעשה עבודה טובה, מקצועי, בעל יחס טוב, הסביר לפני ואחרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל שכטר, תל אביב.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של צנרת מטבח.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא היה נחמד ואדיב. עשה עבודה מקצועית והכל עובד מצוין עכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ת. תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור, איטום מטבח וחיבור שיש לפאנלים.
חוות דעת:
אלי היה בסדר גמור, הוגן מאוד, הגיע בזמן, הייתי מרוצה ממנו מאוד, היה תקשורתי ומגיע לו עשר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע יצחקי, תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת לחצים, החלפת קטע צינור מים חמים שהתפוצץ.
חוות דעת:
דיברתי עם אלי ביום חמישי בערב, הוא הגיע כדי לבדוק מה בדיוק הייתה התקלה וביום למחרת כבר תיקן את הבעיה לגמרי. הכל הלך ממש סבבה והוא עשה עבודה טובה מאוד, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה שומר, תל אביב.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון, התקנת ברז מטבח חמת ואספקת הברז, החלפת ניאגרה חצובה בקיר, שינוי נקודת מים וסגירה לאסלה.
חוות דעת:
היה מדהים! אדיב, נעים הליכות ועם אוזן קשבת. תענוג. ממליצה בחום תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי ב. תל אביב.
משוב: 05/01/2020
חוות דעת:
בעיקרון, היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
צבי לוין, תל אביב.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב ראשי בבניין.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה מקצועית והכל עובד טוב עכשיו. עמד בזמנים שקבענו וגם המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דנה רפופורט, תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מאוד זריז, הגיע עם ציוד מקצועי וסיים את העבודה ממש מהר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 115 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק