מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.93
מחיר 9.73
איכות 9.87
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורן בצלאלי, הוד השרון.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל תלת פאזי, שקיצר בעקבות חדירת מים.
חוות דעת:
הגיע ביום שישי אחה"צ, והיה אדיב, וסבלני, ונחמד. מעולה! מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סלבה קוגן, כפר סבא.
אשרור: 04/01/2020
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
העברת קבל מלוח חשמל לחיבור של תנור חשמלי.
חוות דעת:
אבי היה מצוין, הייתי מרוצה ממנו, הוא בן אדם טוב, היה נעים לדבר איתו, מקצועי, עבד מהר וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מישל פרץ, רעננה.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת ארון חשמל.
חוות דעת:
היתה נזילה שחדרה לארון החשמל, אמר שאין לו הרבה מה לעשות כי זה שייך לחברת החשמל ולפי החוק צריך מישהו שיגיע מהחברה עצמה. נתן לי קצת ייעוץ של מה לעשות בינתיים ובערב התקשר לראות שהכל הסתדר. הוא כל כך נימוסי וסבלני, מאוד התרשמתי ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון רוזנברג, כפר סבא.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מאווררי תקרה, תיקון מפסק תאורה ובדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
הגיע בזמן עם חיוך ואנרגיות טובות. עשה עבודה טובה. מאוורר אחד היה תקול - לא חייב עבורו. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל ויטן, כפר סבא.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק חצי אוטומטי בלוח חשמל.
חוות דעת:
לבעיה שתוארה לא היו עיקבות. הוא פנה ללוח החשמל וגילה שקפיץ מפסק מכונת הכביסה חלש ביחס לאחרים והחליף אותו. האבחנה המהירה למרות שלא היו עיקבות לקצר הרשימה אותי והפגינה מקצועיות גבוהה. הוא הגיע אפילו מספר דקות לפני הזמן, הסביר כל דבר והיה שירותי מאוד. המחיר היה הוגן מאוד ואנחנו מרוצים מאד. נותר רק לקוות שהבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן שטרן, רעננה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! איתר מהר את הבעיה והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאוניד יגודין, רעננה.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
החלפת נתיך בלוח חשמל.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות, הוא טיפל בתקלה במקצועיות. הגיע אלי בשבת בהתראה קצרה וזה לא מובן מאליו. לדעתי המחיר טוב ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סער גרשוני, גבעתיים.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
טיפול בתקלת קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
אני מאוד שמח שיצרתי קשר עם אבי, ללא ספק מגיע לו להיות במקום הראשון. אבי היה מאוד זמין כשיצרנו איתו קשר בשעה מאוחרת בלילה בעקבות בעיה בחשמל שנגרמה על ידי עכבר. הבעיה הייתה דחופה מפני שהחשמל הפעיל מכונת חמצן עבור חולה סיעודי בבית. אבי הבין את החשיבות והמורכבות של העניין ובהחלט היה מאוד אמפטי ורגיש לסיטואציה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים תורג'מן, הרצליה.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
תיקון בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא מעולה! אדם ישר ואמין. הגיע אליי אחרי כמה חשמלאים שהיו אצלי ובמהירות עלה על הבעיה ותיקן אותה במקצועיות וביסודיות. גם השירות שנתן היה ממש מצוין ואדיב והמחיר שלקח היה סביר בהחלט. אני ממליץ עליו בחום, הוא עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נ. ב. רמת השרון.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
עבודת חשמל בבית כולל טיפול בקצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה. הוא מקצועי, אדיב, נעים ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 134 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק