מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אפרת
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 10.00
מחיר 9.71
איכות 10.00
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רמי כרמל, קדימה-צורן.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
טיפול בחוב מול חברה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, התרשמתי מהאמינות, המסירות, עקביות והרגישות הרבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

עו"ד לטיפול בחובות נוספים באזור רעננה-כ"ס-הוד השרון

קובי לאון, מאור.
משוב: 12/10/2018
תיאור השירות:
שירותי עריכת דין עבור תיקים פיננסיים, טיפול בירושה של דירה.
חוות דעת:
היא על הכיפאק, נחמדה, נעימה, מקשיבה ומקצועית. בינתיים רק דברים טובים, הכל פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי ויסמן, נתניה.
משוב: 06/11/2018
תיאור השירות:
שירותי עריכת דין.
חוות דעת:
אישה ממש נחמדה ואחראית, אנחנו עובדים ביחד כבר הרבה זמן. מבחינתי היא עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביה ארביב, נתניה.
משוב: 05/05/2018
תיאור השירות:
טיפול מלא בתיק של פשיטת רגל.
חוות דעת:
תותחית! עשתה עבורי את הכל, לא הייתי צריכה לעשות כלום והכל טופל בשניות. הכל עשר, אין משהו אחר להגיד ואני פשוט ממליצה עליה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתניה שטיינברג, נתניה.
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
שינוי רישום שגוי בטאבו, נכסים משותפים.
חוות דעת:
היתה מצוינת! עומדת בזמנים, תמיד זמינה ויוצרת קשר כשצריך, רצינית ונעימה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
משה סלהוב, נתניה.
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
הכנת דו"ח פשיטת רגל.
חוות דעת:
היה עשר! היא היתה אדיבה ונעימה, התייחסה אליי בכבוד ומבחינתי היא עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
שירותי עריכת דין בתהליך פשיטת רגל.
חוות דעת:
היא מקצועית, קשובה, עומדת בזמנים, המחיר שלה נראה לי רגיל, מה שלוקחים. רמת האיכות של העבודה שלה גבוהה והיא זמינה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעו"ד לטיפול בחובות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ייעוץ משפטי. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק