מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדיר
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.79
מחיר 9.46
איכות 9.67
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 72 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף לבקוביץ, הרצליה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
אדיר היה בסדר גמור. הוא בחור מקצועי, נחמד ופתר לי את הבעיה. אם אצטרך אני בטוח אעזר בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלמה ל. רמת השרון.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת חלון בגודל 70X80 מ'.
חוות דעת:
העבודה של אדיר הייתה טובה מאוד מכל הבחינות. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי שירותי ונחמד, והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל אופנבך, הרצליה.
אשרור: 14/07/2019
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מנעול בדלת אלומיניום.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד. הוא מקצועי ואדיב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
קרן דרור, הרצליה.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס שלבים במרפסת בגודל 1.5 על 1 מטר.
חוות דעת:
היה בסדר, הגיע בזמן והיה נעים. עבד נקי ומסודר ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל לרמן, הרצליה.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת שלבים בתריסים, גלגלים במסילות + ידיות ומנגנון.
חוות דעת:
מעולה, מספר 1! עבד צ'יק צ'אק בצורה נקייה ומסודרת. עמד בזמנים בדייקנות, עשה עבודה מצוינת ואני מרוצה ממנו ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה שטיינר, הרצליה.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מתגים של תריסים חשמליים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור מכל הבחינות, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, בדק הכל לעומק והוסיף לעשות דברים מיוזמתו אנחנו ממש ממליצים על השירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל אשכנזי, נתניה.
משוב: 29/09/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מאד אדיב, סבלני ונחמד. הגיע בזמן ולא הייתי צריכה לרדוף אחריו. חביב, נראה אמין ונתן אחריות. גם המחיר היה סביר ואם אצטרך שוב אקח אותו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר בן עזרא, חולון.
משוב: 23/09/2020
חוות דעת:
היה 10! באמת הכי מעולה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת בכר, תל מונד.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
אני לא מכירה הרבה אנשים כאלה. תיקן ואז בדק לי את השקע והסביר שצריך לדבר עם חשמלאי מוסמך, דיבר עם החשמלאי וגם התקשר אתמול ובדק אם החשמלאי הגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע דנבינסקי, זכרון יעקב.
אשרור: 21/09/2020
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הגיע בזמן, מאוד מהר מהזמן שקבענו, היה נחמד והמחיר היה מה שתיאמנו מראש. הכל היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 72 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק