מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביב
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.94
מחיר 9.70
איכות 9.89
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 79 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמיר עזרן, פתח תקווה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
התקנה וסידור אינטרקום.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא בא כמו שקבענו, התקין לי אינטרקום ותיקן עוד אחד. הוא היה חביב וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי סירק, הוד השרון.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
אביב היה מעולה! השירות היה טוב, הוא הגיע בזמן, היה נחמד, עבד יפה והתנהג באדיבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אמסל, כפר סבא.
אשרור: 21/07/2019
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
תיקון האינטרקום הפנימי.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילי ש. תל אביב.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פאנל באינטרקום וספק כח במערכת מצלמות בבית פרטי.
חוות דעת:
אביב היה מעולה, הוא מקצועי, הגיע בפעם הראשונה לבדוק מה בדיוק הבעיה ועלה עליה די מהר. הגיע שוב עם הציוד המתאים ופתר את התקלות. אני מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס שני, הוד השרון.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבית פרטי.
חוות דעת:
אביב מקצועי, אדיב ונתן שירות בסדר גמור. הוא הגיע בפעם הראשונה ותיקן את האינטרקום אבל התגלתה עוד בעיה אחרי שהלך והוא חזר ותיקן שוב.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור חפץ, תל אביב.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת אינטרקום בבית פרטי.
חוות דעת:
שירות מצוין. אביב מקצועי, אדיב, עובד לעניין ורציני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת פרנקל, פתח תקווה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום שכלל חיבור לקו טלפון, סידור קווי טלפון נוספים בבית והחלפת מנעול לשער חיצוני.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, לא הכל תוקן אבל הגענו להסכמה לגבי זה. הוא ניסה כמה ניסיונות כדי לסדר הכל, אבל גם היו דברים שלא היו תלויים בו. סה"כ היינו מרוצים ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תמר ש. רעננה.
אשרור: 07/06/2019
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
החלפת פנל אינטרקום בשער חיצוני.
חוות דעת:
לאחר שלא הצליח לשמש את הפנל הקיים, נסע להביא פנל חלופי. הפנל שהביא לא התאים. כעבור יום הביא פנל חדש תואם. דאג לעדכן אותי בכל שלב והיה מאוד גמיש לגבי לוח הזמנים לביצוע העבודה. הכל עם חיוך ורוח חיובית. החיוב היה סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון מוסיוב, תל אביב.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! אמר שידבר איתי כשיוכל לבוא, אכן דיבר והיה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב וטלמכר, גני תקווה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבית פרטי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהשירות ומכל דבר ודבר שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 79 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק