מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רמי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.77
מחיר 9.43
איכות 9.63
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 54 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיל גולדשייד, גבעתיים.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ארון חשמל והתקנת נקודות חשמל חדשות.
חוות דעת:
היה בסדר בסך הכל, אין שום דבר שלא היה צריך להיות. זה חלק משיפוץ גדול שעשיתי בבית.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אורי חיות, תל אביב.
אשרור: 22/06/2019
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נתיך בארון חשמל.
חוות דעת:
הגיע בזמן שנקבע, היה מאוד מקצועי ונחמד. מחיר הוגן, שירות מהיר וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי וויס, תל אביב.
אשרור: 20/01/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
הכנה של בית לבדיקת מתקן של חברת החשמל כולל טיפול בלוחות חשמל, החלפה של שקעים ועוד.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! רמי היא אדיב, מקצועי, זריז, נכון ומבין עניין. בדקתי מול 15 חשמלאים לפניו והוא נתן מחיר מאוד הוגן. הוא עשה את העבודה בצורה מקצועית והיא עברה את הביקורת של חברת החשמל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי מזור, תל אביב.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
החלפת ממסר פחת בארון חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא הגיע מוקדם בבוקר ותיקן את התקלה. הייתי מרוצה מהשירות המקצועי, האדיב והמהיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל בן בשט, תל אביב.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקינות בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז! אדם אדיב, נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ב. גבעתיים.
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הגיע בזמן, היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקבי מירום, גבעתיים.
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
תיקון הארקה והחלפת לוח חשמל, כלל השחלה של כבל באורך מספר מטרים וסידור הארקה בדוד.
חוות דעת:
הוא נתן שירות עשר. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, נקייה ומקצועית. הוא הביא איתו גם עובד נחמד והם פתרו את הבעיה. בנוסף, נתן לי לפני העבודה הצעת מחיר מסודרת במייל. ולא לקח כסף על הביקור המקדים. אני ממליץ עליו ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור קיובורוק, ראשון לציון.
משוב: 07/09/2018
תיאור השירות:
תיקוני לוח חשמל, התקנת נקודות חשמל, ותליית גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה! הוא מקצוען מספר אחד בארץ והכי מקצועי שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 31/10/2018
משוב: 30/09/2018
תיאור השירות:
החלפת מיקום מאמת בלוח חשמל.
חוות דעת:
רמי נתן לי שירות טוב. הוא הגיע יחסית מהר, לקח מחיר סביר וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל כהן, הרצליה.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מנורות עומדות.
חוות דעת:
אין יותר טוב ממנו! מגיע לו בהכל ציונים הכי גבוהים. הזמנתי אותו עבור לקוח שלי ועד שהלקוח לא היה מרוצה הוא לא עזב את המקום. הוא גם אדיב, גם נחמד, מדבר יפה ונותן שירות טוב. המחיר היה הוגן עבור יומיים עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 54 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק