מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.92
מחיר 9.68
איכות 9.63
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יניב אזיקרי, תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים בדירה בת ארבעה חדרים.
חוות דעת:
הגיע בזמן ועשה שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדי יאנקו, תל אביב.
אשרור: 02/06/2020
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים, נמלים ועש בדירת ארבעה חדרים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת והסביר לי על החומרים בהם הוא השתמש. קבענו שיגיע בשעה מסוימת והתקשרתי להגיד לו שאני מעדיפה שיקדים כמה שיוכל והוא באמת בא לקראתי והקדים. הוא היה ממש נחמד וראה שבמרפסת שלי יש פגר של יונה אז הוא פינה לנו אותה ללא תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז דישראלי, תל אביב.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
הדברה נגד ג׳וקים וחרקים בבניין.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פביו גולדמן, תל אביב.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
הרחקת חולדה מהבית.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה מאוד חברותי, פחדתי מהחולדה והוא היה רגוע ואדיב. הוא אפילו דיבר איתי באנגלית וזה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן אליעזר, תל אביב.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים ונמלים.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה והיה זמין. עשה עבודה מקצועית והכל נקי עכשיו. גם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילית אמיר, תל אביב.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
הדברה נגד ג׳וקים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אפילו מצויין ברוב הבחינות. אדיבים, הגיעו בזמן שנקבע, מאירי פנים ופתרו את הבעיה! נקודה אחת לתשומת לב, הג׳ל הושם בלי התחשבות בנראות האסתטית והותיר מטבח מרובב בסימני ג׳ל שלא נראים טוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל פרוינד, תל אביב.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד נמלים וג'וקים בשלושה חדרים בדירת קרקע והדברת הקירות מבחוץ.
חוות דעת:
היה ממש אחלה. הם הגיעו צ'יק צ'ק בשעה שקבענו וההדברה עובדת עד היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה אסא, תל אביב.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפש מיטה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, מאוד נחמד, אדיב ושירותי. אבל לצערי לא פתר את הבעיה.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
גיא עובדיה, תל אביב.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
הדברה כללית לג'וקים וכדומה בדירה ריקה בת 4 חדרים ומחסן.
חוות דעת:
שירות מצויין. מי שריסס היה ליאור, הבן של חיים, הוא הגיע בזמן, התיאום היה נוח, הסביר כל מה שצריך, נראה מקצועי והציג לי תעודת מדביר. נתן לי בסיום פתק עם פירוט החומרים שבהם השתמשו. התשלום הועבר באפליקציית ביט, שזה נוח לי ולא פחות חשוב הוא היה במצב רוח טוב ועם חיוך. אין לי דרך לדעת אם בפועל התבצעה עבודה טובה, זה אדע רק בחודשים הבאים, אבל כל הסימנים חיוביים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת לוינסון, תל אביב.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
הדברת דירה בת שלושה חדרים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ונקייה, הגיע בזמן והיה נעים לעבודה. רק שהנמלים חזרו.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 223 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק