מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יצחק
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.71
מחיר 9.53
איכות 9.73
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיורא בן שושן, מבשרת ציון.
משוב: 24/02/2020
חוות דעת:
היה פשוט מצויין!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שמואל ארז, מבשרת ציון.
אשרור: 29/08/2019
משוב: 30/05/2019
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים אברג'ל, ירושלים.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג שברולט סוניק.
חוות דעת:
ממש מרוצה, בחור ישר, החליף לי עוד חלק ללא תשלום ובהחלט אחזור אליו עוד פעם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חני מריאסיס, ירושלים.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, החלפת שמן מנוע, החלפת פלאגים ובלמים קדמיים כולל החלפת נורות ברכב.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה ממנו, עשה עבודה טובה, ממש ברמה הכי טובה שיש! גם המחיר היה אחלה לדעתי, הוא טיפל בצורה מדהימה ברכב ולא ניסה לדחוף לי טיפולים או מוצרים מיותרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת שי, ירושלים.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
החלפה של רפידות ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
הם קיבלו אותי בזמן והיו אדיבים, עשו עבודה טובה ומהירה וגם המחיר היה סביר לדעתי. הייתי מרוצה בסה"כ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
‫להד בר‬‎, ירושלים.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת בלמים בסיטרואן שנת 2017.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו לטובה! הוא היה אמין, נתן מחיר זול, עשה עבודה מקצועית הייתי מרוצה. ממש אחלה, מגיע לו עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון אדמס, ירושלים.
אשרור: 17/03/2020
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברקסים קדמיים ואחוריים ברכב מסוג פורד פוקוס.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, מהיר ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמריה חן-ציון, ירושלים.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
טיפול 15,000 ברכב מסוג סיאט מי 2013 שכלל החלפת נורה ומגב, הכנה לטסט ולקיחת הרכב לטסט והחזרתו.
חוות דעת:
היה מעולה. שירות אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר לב סיני, ירושלים.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ק"מ שכלל הכנה לטסט.
חוות דעת:
בעל המוסך הוא איש מאוד מאוד נעים ונחמד. לא לקחתי את הרכב הרבה זמן לטיפול והחלטתי לקחת את הרכב לטיפול לפני הטסט. הוא עשה עבודה מאוד מקיפה ונתן לי להחליט מה לעשות ברכב עכשיו, הוא הוא הסביר לי מה יותר חשוב, מה אפשר לעשות עכשיו ומה אפשר לדחות לפעם אחרת. הרגשתי שהוא נותן לי להחליט בעצמי מה לעשות ובנוסף הוא עשה את כל מה שצריך על מנת שהרכב יעבור טסט. כמובן שהרכב עבר בלי בעיות ומאוד שמחתי על זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה עידו, ירושלים.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור שמן ברכב מסוג יונדאי i10 שנת 2010.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא היה חביב, הסביר את העבודה והגיע מוקדם בבוקר כדי שאספיק לאסוף את הרכב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 125 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק