מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יצחק
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.67
מחיר 9.49
איכות 9.72
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אולגה יונה, ירושלים.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
החלפת בלמים קדמיים וצלחות ברכב מסוג ניסאן קשקאי מודל 2013.
חוות דעת:
הוא עשר בכול הפרמטרים, בעל מקצוע חמוד מאוד, מקצועי מאוד וגבה מחיר ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רוני איטקין, ירושלים.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רפידות לבלמים ברכב בסוג מיצובישי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מיצחק, מהאמינות, מהמהירות של העבודה, הוא לקח מחיר הוגן לדעתי ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית סלבין , ירושלים.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברך מים במנוע ברכב מסוג שברולט סוניק.
חוות דעת:
מצוין, איש אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חני מריאסיס, ירושלים.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, החלפת שמן מנוע, החלפת פלאגים ובלמים קדמיים כולל החלפת נורות ברכב.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה ממנו, עשה עבודה טובה, ממש ברמה הכי טובה שיש! גם המחיר היה אחלה לדעתי, הוא טיפל בצורה מדהימה ברכב ולא ניסה לדחוף לי טיפולים או מוצרים מיותרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שטרן, ירושלים.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
החלפת בלמים אחוריים בטויוטה ורסו.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, השירות טוב ומהיר, המחיר הוגן ואני מרוצה מאוד. ממש מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל שחטר, ירושלים.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
טיפול 60 אלף שכלל החלפת סנן אויר, החלפת שמן ופילטר דלק ברכב מסוג טויוטה שנת 2016.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, תוך שעה הוא סיים את העבודה וקיבל אותי מהר. נתן לי יחס טוב והמחיר היה טוב וסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק בנחמו, ירושלים.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
התקנת תושבת לרכב מסוג הונדה סיויק שנת 2006 .
חוות דעת:
אמין, נתן לי מחיר בסדר גמור, שירותי ונחמד, לקח לו זמן לקבל אותי אבל מצד שני לא באתי עם התראה מוקדמת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן ציון שוקרי, ירושלים.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ציריה במשולשים עבור רכב מסוג יונדאי איי 30 שנת 2010.
חוות דעת:
מאד התרשמתי מיצחק! הוא עמד במילה שלו, היה זריז, תקתק עניינים, שירותי, אדיב, עשה עבודה מקצועית, הרגשתי שאני בידיים טובות ובהחלט אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ארונין, ירושלים.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג מאזדה 3 מודל 2008 הכולל החלפת בלמים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, היה נחמד, מקצועי, המחיר היה סביר בעיני וחוץ מזה אני מרוצה מהיחס אישי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוני י. ירושלים.
משוב: 05/02/2020
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד! היה מעולה! יחס אדיב, אמין ולא דוחף מה שלא צריך, מחיר מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 111 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק