מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.75
מחיר 9.48
איכות 9.76
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 78 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ברק צרויה, תל אביב.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת תריס במרפסת שירות ותיקון שלבים שתריסים נוספים.
חוות דעת:
אלירן היה מאוד מקצועי. הוא עמד בלוחות זמנים ואפילו הקדים בשבוע את ההתקנה. הוא עבד בצורה מסודרת ואני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסנת ב. רמת גן.
אשרור: 01/07/2019
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון ידית מנוף בתריס שלבים הזזה ואיטום מרווח בתריס באמצעות סיליקון שחור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה טוב! התקשרתי אליו היום בבוקר, הוא הגיע ב10:30 כמו שאמר וכבר סיים את העבודה. היה מאוד נחמד ואמין, עבד יפה. נכון לעכשיו נראה שעשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן קוך, פתח תקווה.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים בחלון בגדול והחלפת ידיות בתריסי שלבים ב5 חלונות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע בזמן כפי שהוא הבטיח, הגיע די מהר. עבד ללא הפסקה. עשה עבודה מעולה ואפילו ניקה אחריו את כל הלכלוך שנוצר כתוצאה מהעבודה, הוא לא רצה שאנחנו נעשה את זה. היה מאוד נחמד, הכל עובד כמו שצריך, שירות טוב :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גונן וילף, כפר סבא.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החזרת מנוע תריס חשמלי לתושבת.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה! לאחר כמה תיאומים בטלפון, הגיע וגבה סכום מוגזם לדעתי לתיקון פשוט. לא אזמין אותו שוב.
איכות
3
מחיר
1
זמנים
3
יחס
5
3
כללי
גירסאות
טוביה וטש, כפר סבא.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
שימון חלון שנתקע.
חוות דעת:
אלירן היה בסדר גמור. היה קצת יקר לדעתי לעומת כמות העבודה המועטה. אבל הוא היה בסדר, אין לי טענות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דורון איתן, הוד השרון.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
שירות טוב, הוא פתר את התקלה ועמד בזמנים. לדעתי המחיר הרבה יותר גבוה מהמצופה.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
גירסאות
גדי אנטין, רעננה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של ידית בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר רייכמן, כפר סבא.
אשרור: 10/06/2019
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ידני שנקרעו לו הרצועות.
חוות דעת:
רק מחמאות! היה אדיב, זריז. קיבל אפילו כוס מים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר כץ, הוד השרון.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא היה ענייני והתרשמתי ממנו לטובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלכס בנדק, רעננה.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון תקוע, כיווני נעילה לחלונות והחלפת גלגלים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 78 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק