מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.91
מחיר 9.78
איכות 9.68
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי רמז, קרית אתא.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של ווירלפול.
חוות דעת:
מצוין. הסביר לי בדיוק כל דבר שהוא עושה, היה מאוד יסודי, בדק כמה פעמים שהוא השלים את העבודה והיה מאוד הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אופיר ויינשטיין, נשר.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בתנור של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא עלה על הבעיה מהר וטיפל כמו שצריך. אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית דוידוב, קרית חיים.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
חיים היה מעולה! נתן מענה במהלך כל השירות, מקצועי, עשה עבודה טובה והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה ברזובסקי, קרית אתא.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי בעיה במכונת כביסה.
חוות דעת:
חיים הסביר לי דרך הטלפון איך לפתור את הבעיה שזה ממש נחמד מצדו. הוא היה ממש מהמם ונחמד!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי שיף, קרית ביאליק.
משוב: 06/08/2019
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי פרץ, קרית מוצקין.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מד גובה מים במכונת כביסה של סמסונג.
חוות דעת:
מאוד מקצועי ויסודי, הוא היה צריך להחליף איזה חלק והוא חזר יום למחרת עם החלק, התקין אותו ושילמתי לו רק על החלק, יום אחרי זה התקשר ואמר שאם החלק יעבוד הוא יחזיר לי את הכסף, ממש אמין והגון, מאוד ממומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר איתח, קרית מוצקין.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח של חברת אלקטרולוקס שכלל החלפת מנגנון הצפה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן, כבר בטלפון ביקש פרטים לגבי התקלה, בא מוכן וידע לאן לגשת. הוא פירק את החלק, הלך להביא את החלק החדש ולמחרת התייצב ותיקן בלי סיפורים. מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לודמילה טורוטין, נשר.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור אפייה.
חוות דעת:
חיים היה ממש בסדר, הוא פשוט מעולה. מאוד אחראי ועשה את כל הבדיקות, היה נהדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לידור זנו, קרית חיים.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה חברת LG.
חוות דעת:
חיים הגיע בזמן, היה מאוד נחמד ובדק את המכונת כביסה ואמר שהבעיה היא במנוע ובגלל שיש לי אחראיות אז עדיף לי לקרוא לטכנאי דרך החברה ולקח לי תשלום על הביקור. הטכנאי של החברה הגיע ובדק ואמר שזה הגוף חימום ולא המנוע ותיקן את המכונה.
איכות
4
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
שני אנג'ל, נשר.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת ראשי גז בכיריים.
חוות דעת:
היה מדהים, אמיתי, מקצועי, ישר והגון. ישר אמר שאין תקלה וזה רק דמי שירות, לקח מחיר ממש הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 172 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק