הוא בחור 10, הגיע בזמן, היה זמין ויצר איתי קשר, עבד יפה ולקח מחיר סביר מאוד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגאל גורבמן, קרית אתא.
משוב: 28/02/2022
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במדיח סימנס.
חוות דעת:
הוא עשה רושם מקצועי, זיהה את התקלה, הגיע בזמנים שקבענו ולקח מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
חני ליטים, קרית מוצקין.
משוב: 27/02/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה של מים במקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, אין לי שום דבר רע להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דור קדוש, קרית מוצקין.
משוב: 15/02/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא הסביר לי בטלפון איך להחזיר את השפריצר למקום ופתר את הבעיה, שירות מצוין!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
כפיר אוחנה, קרית ביאליק.
משוב: 14/02/2022
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
ניסים מקצועי, ישר ואמין מהאנשים שנועדו לתת שירות. ניסה לעזור עוד בטלפון לפני שהגיע, עשה בדיקה פשוטה בצורה שיטתית, זיהה את הבעיה בכרטיס, היא נעלמה פתאום ובהגינות ויושרה הסביר את המשמעויות ומה לעשות בהמשך. ממליץ בחום, אחרי שחיפשתי והשוויתי בין הרבה אפשרויות, בהחלט אחזור אליו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי בן משה, קרית מוצקין.
משוב: 14/02/2022
תיאור השירות:
החלפת ברז חשמלי במדיח כלים מחברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לנה קרייניץ, קרית ביאליק.
משוב: 08/02/2022
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הגיע ועשה עבודה מקצועית, היה אדיב ועשה מעל ומעבר. גבה מחיר רק על ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חני בר-נס, קרית ים.
אשרור: 06/02/2022
משוב: 08/12/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת שרפ.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, עשה מעל ומעבר בשבילי. פתר את הבעיה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל דולדברג, קרית אתא.
אשרור: 01/02/2022
משוב: 03/12/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון של מקרר.
חוות דעת:
היה מהמם, אין דברים כאלה! אמר שחבל שיגיע ועזר לי דרך הטלפון ללא גבייה של אגורה. מודה לו ממש וממליצה עליו בחום רב לאחרים! 10!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1042 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נסים הוא טכנאי מוצרי חשמל.
כך הוא מספר: ״אני מתמחה בתיקון מקררים ומדיחי כלים ומעניק שירות אדיב ומקצועי״.
תחומי התמחות
:: תיקון מקררים
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מכונות כביסה
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.